• ZEST5370
  • oczekujemy na dostawę
  • Darmowa dostawa!
14 000,00 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Opis

Zestaw zawiera: 

  • 146222 Tablica interaktywna dotykowa ceramiczna Insgraf MT PRO, 2 szt.
  • 047041 Projektor multimedialny Epson EB-X05, 2 szt.
  • 146080 Uchwyt sufitowy regulowany do projektora, 2 szt.
  • 146208 Zestaw głośnikowy ésprit sound do tablic interaktywnych 2 szt.
  • 146242 Smart Pad, 2 szt.
  • 821200 Robot Photon EDU, 1 szt.

 

146222 Tablica interaktywna dotykowa ceramiczna Insgraf MT PRO, 2 szt.

Zastosowana technologia podczerwieni (IR) pozwala na bezproblemową i komfortową pracę 16 użytkowników jednocześnie (32 punkty dotykowe), z założeniem, iż każdy z nich może wykonywać dowolną operację na tablicy – w tym oczywiście obsługę multigestów (m.in. zoomowania, rotacji, a także przewijania). Urządzenie działa w standardzie Plug&Play, pozwalając na użytkowanie zaraz po podłączeniu do komputera oraz projektora. Łatwa obsługa (palcami bądź wskaźnikiem), doskonała precyzja, jednokrotna kalibracja oraz możliwość użytkowania tablicy jako tradycyjnej tablicy suchościeralnej to główne cechy naszego produktu pozwalające na prowadzenie zajęć w sposób interesujący i dynamiczny. Tablica posiada w standardzie 3 pisaki oraz gumkę, umieszczone na dolnej półce. Tablica automatycznie po odczepieniu danego pisaka reaguje na jego dotyk na powierzchni. Pisaki są zdefiniowane w 4 kolorach (czerwony, niebieski, czarny, biały), czwarty element służy jako gumka.

Tablica dedykowana jest komputerom z systemem Windows Vista, Windows 7, Windows 8 oraz Windows 10

Do tablicy dołączone jest oprogramowanie pozwalające m.in. na: rysowanie, transformacje, importowanie multimediów, zrzuty ekranowe, rejestrowanie wideo, zapis prezentacji do formatu PDF itp.

Rekomendowane parametry komputera (minimalne): Procesor Intel Core 2 2 GB pamięci RAM Karta graficzna XGA (1024×768) 300 MB wolnego miejsca na twardym dysku (instalacja) Port USB 2.0 System operacyjny Microsoft Windows Vista lub wyżej Microsoft .NET Framework 3.5 (lub wyżej) Adobe Flash Player (wersja 9.0 lub wyższa)

W zestawie: tablica interaktywna 4 pisaki magnetyczne kabel USB – 5 m płyta CD – sterownik i oprogramowanie do prowadzenia prezentacji/adnotacji instrukcja obsługi

# wym. całkowite 173 × 124 cm # wym. obszaru roboczego 162 × 113 cm # 80″ # waga: 19 kg

Gwarancja: 3 lata na produkt, dożywotnia na powierzchnię tablicy!

 

047041 Projektor multimedialny Epson EB-X05, 2 szt.

Projektor pozwala wyświetlić obraz o przekątnej 300 cali. Dzięki zastosowaniu technologii 3LCD wyświetlane materiały są do trzech razy jaśniejsze niż w przypadku konkurencyjnych produktów. Współczynnik kontrastu o wartości 15 000:1 zapewnia żywe kolory, wyraziste cienie i głębokie czernie.

Kluczowe cechy:

• Jasny obraz niezależnie od oświetlenia. • Przenośny i łatwy do przygotowania.

Specyfikacja:

• Technologia 3LCD. • Natężenie światła barwnego 3.300 lumen - 2.050 lumen (tryb ekonomiczny). • Natężenie światła białego 3.300 lumen - 2.050 lumen (tryb ekonomiczny). • Rozdzielczość XGA, 1024 x 768. • Stosunek kontrastu 15.000:1. • Lampa UHE, 210 W, 6.000 h Żywotność, 10.000 h Żywotność (w trybie oszczędnym). • Współczynnik proporcji obrazu 4:3. • Rozmiar projekcji 30 cale - 300 cale.

W zestawie:

• Urządzenie podstawowe • Kabel zasilający • Pilot z bateriami • Kabel VGA • Instrukcja obsługi(CD).

 

146080 Uchwyt sufitowy regulowany do projektora, 2 szt.

Uniwersalny uchwyt do projektorów, montowany do sufitu. Konstrukcja aluminiowo-stalowa w kolorze srebrnym. Wyposażony w trzy regulowane ramiona umożliwiające przymocowanie każdego typu projektora, którego waga nie przekracza 10 kg. Dystans od sufitu: 8-98 cm. Gwarancja: 2 lata

 

146208 Zestaw głośnikowy ésprit sound do tablic interaktywnych 2 szt.

Zestaw głośnikowy ésprit sound przeznaczony jest do wykorzystania z tablicami interaktywnymi. Może być wykorzystany w szkołach, salach konferencyjnych, biurach, czyli wszędzie tam gdzie występuje potrzeba wsparcia nagłośnienia na potrzeby lekcji czy prezentacji. Łatwy montaż ścienny, kompaktowa i estetyczna obudowa, komplet okablowania w zestawie.

Specyfikacja techniczna:

• Zakres częstotliwości: 20 Hz-20 KHz • Częstotliwość mikrofonu: 60 Hz-14 KHz • Zniekształcenie: ≤0,2% • Szumy wzmacniacza: ≤10 mV • Stosunek sygnału do szumu: ≥ 86 dB (±2 dB) • Linia: 0 dB / 0,775 V • Moc wyjściowa: 40 W (maks) • Wym. 50 x 10 cm x 10 cm • Zasilanie: AC 220 V ±10% / 50Hz

Zestaw zawiera: • głośniki: prawy i lewy (1 para) • kabel połączeniowy do głośników (1 szt.) • kabel sygnałowy chinch-mini jack (1 szt.) • zestaw uchwytów montażowych (1 kpl.) • instrukcja obsługi

 

146242 Smart Pad, 2 szt.

Stylowy touchpad z eleganckim chromowanym wykończeniem krawędzi, łączący w sobie funkcje panelu dotykowego (z obsługą multigestów) i wirtualnej klawiatury. Doskonały zarówno do biura jak i do użytku domowego. Intuicyjny w obsłudze, świetnie sprawdzi się zarówno jako urządzenie sterujące sprzętem multimedialnym a także jako „myszka” (touchpad) do komputera. Aby przełączyć się między funkcjami „myszki” i wirtualnej klawiatury wystarczy tylko przeciągnąć palcem po linii kropek umieszczonej na dole. Zasięg urządzenia do 10 m. Kompatybilność: Smart TV, Mac, Android, Windows XP / Vista / 7 / 8.

W zestawie:

• odbiornik nano • kabel ładujący (USB). Gwarancja: 2 lata.

# wym. 12 x 9,9 x 0,9 cm

 

821200 Robot Photon EDU

Zestaw zawiera:

• Jednego robota edukacyjnego Photon (pudełko zawiera: robota Photon, przewód microUSB do ładowania robota, instrukcję obsługi w języku polskim, kartę gwarancyjną),
• Dostęp do aplikacji Photon EDU, Coding, Robot oraz Photon Magic Bridge,
• Dostęp do stale aktualizowanej bazy scenariuszy prowadzenia zajęć oraz dodatkowych materiałów dydaktycznych w formie cyfrowej.

Wyprodukowany w Polsce.

Photon jest najbardziej zaawansowanym technologicznie robotem edukacyjnym dostępnym na rynku. Wyposażonego w 10 czujników robota można zaprogramować na tysiące sposobów – wykryje przeszkody, zareaguje na dźwięk, zmiany oświetlenia czy dotyk.

Dostosowany do podstawy programowej MEN

W zestawie z robotem edukacyjnym Photon i aplikacją EDU nauczyciel otrzymuje pakiet scenariuszy i przykładów zajęć pozwalających realizować program podstawy programowej dla przedmiotów „zajęcia komputerowe” oraz „informatyka” zgodnie z wymaganiami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Dzięki stale rozwijanej i aktualizowanej bazie scenariuszy (dostępnej online), robot może zostać wykorzystany również do nauki matematyki, geografii, fizyki czy nawet języków obcych.
Robot edukacyjny Photon EDU sprawdzi się także jako urządzenie wspierające rozwój dzieci w domu, w świetlicach szkolnych, bibliotekach oraz podczas zajęć specjalnych.

Obsługa robota jest prosta i intuicyjna. Photon jest gotowy do działania zaraz po wyjęciu z pudełka, nie wymaga żadnej konfiguracji i może być obsługiwany przez każdego nauczyciela bez przygotowania i wykształcenia technicznego.

Aplikacja EDU dostępna jest jedynie w ofercie dystrybucji na rynku edukacyjnym, nie komercyjnym.

Możliwości Photona:

 

 

 

Robot Photon EDU przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3-18 lat.

*programowanie z poziomu laptopa lub komputera wymaga Magic Dongle, który działa z komputerami wyposażonymi w system Windows 7 i nowsze. (nie znajduje się w zestawie z robotem: 821207 - Magic Dongle do robota Photon)

Robot Photon rozwija u dzieci i młodzieży zdolność logicznego myślenia oraz uczy kodowania i podstaw programowania.

Photon to pierwszy na świecie interaktywny robot edukacyjny, który rozwija się razem z dzieckiem. Oznacza to, że jego umiejętności są ściśle powiązane z tym, czego nauczyło się dziecko. Po wyjęciu Photona z pudełka, robot nie potrafi nic. To dzieci pomagają mu nauczyć się wszystkiego od podstaw – kierunków, kolorów czy nawet reagowania na bodźce poprzez rysowanie ścieżki palcem na urządzeniu mobilnym (Photon Draw). Starsze dzieci w przedszkolu lub szkole podstawowej mogą uczyć się programowania robota przy pomocy instrukcji w postaci symboli lub kolorowych bloczków (Photon Badge, Photon Blocks). Photon Code przeznaczony dla dzieci w szkole podstawowej lub szkole średniej umożliwia układanie sekwencji kodu, zbliżonych do prawdziwego programowania.

Robot Photon ma możliwość rozbudowywania go o nowe funkcjonalności po integracji robota z komputerem za pomocą Magic Dongle (do kupienia osobno). Umożliwia ona wykorzystanie takich narzędzi jak: Scratch, MakeCode, Javascript czy języka Apple Swift (dostępnego tylko na Apple iPad)
 

Robot Photon tworzony z psychologami.

Photon opracowany został w ścisłej współpracy dzieci z zespołem psychologów Uniwersytetu SWPS. Dzięki temu jest w stanie stymulować rozwój dzieci w najbardziej odpowiedni
sposób, na każdym etapie ich rozwoju.

Robot edukacyjny w połączeniu ze scenariuszami dostosowany jest do prowadzenia zajęć grupowych. Stymuluje rozwój dzieci, nie tylko w obszarze poznawczym i społecznym, ale również umożliwia realizację treści programowych z obszaru emocjonalnego i fizycznego.

Wykorzystanie Photona pozwala na kreowanie sytuacji systematycznie wspierających mechanizmy uczenia się, wyzwalając radość i budząc ciekawość poznawczą. Nauka odbywa się poprzez eksplorowanie oraz doświadczenia. Pomaga w prowadzeniu zajęć dydaktycznych związanych z rozwijaniem zdolności mowy, zdolności artystycznych czy zajęć ruchowych.


Bezpieczny robot dla dzieci

Konstrukcja robota jest w pełni bezpieczna dla dzieci. Bez wystających kabli, wymiennych baterii czy bezpośredniego dostępu do układów elektronicznych. Testy wytrzymałości robota przeprowadzono z udziałem ponad 3000 dzieci, a do jego produkcji użyto niezwykle wytrzymałych, odpornych na uderzenia i upadki materiałów. Photon posiada wszystkie wymagane certyfikaty bezpieczeństwa i sprawdza się nawet w najtrudniejszych warunkach.

      Robot Edukacyjny Photon - sprawdzamy wytrzymałość!  
 

 Aplikacja edukacyjna:

       Photon EDU

Aplikacja kierowana do pedagogów pozwalająca na prowadzenie zajęć w oparciu o dedykowane scenariusze. Do bezpłatnego pobrania w sklepie GooglePlay oraz AppStore. Poniżej znajdują się linki do pobrania aplikacji.

Aplikacja dostępna jedynie w ofercie dystrybucji na rynku edukacyjnym. Robot zakupiony poprzez kanały rynku konsumenckiego (m.in. w sklepach stacjonarnych) nie połączy się z aplikacją Photon EDU. Interfejs aplikacji i instrukcje w języku polskim. 

         

 

    Photon Coding

Aplikacja przeznaczona dla pedagogów chcących samodzielnie prowadzić zajęcia, w oparciu o własne autorskie scenariusze prowadzenia zajęć. Aplikacje do pobrania: 

                

    
 

    Photon Robot
Fabularna aplikacja przeznaczona dla samodzielnie pracujących dzieci, znajdująca zastosowanie m.in. w świetlicach szkolnych. Aplikacja składa się z 10 rozdziałów zapewniających kilkanaście tygodni wspaniałej zabawy związanej z podstawami programowania. Aplikacje do pobrania:

 

     Photon Magic Bridge

Aplikacja umożliwiająca programowanie robota przy pomocy komputera, wykorzystanie tablicy interaktywnej i innych integracji. Aplikacja dostępna do bezpłatnego pobrania na stronie www.photonrobot.com/pl/magic-bridge. Wymaga Photon Dongle (do kupienia oddzielnie). Ponadto aplikacja zawiera dostęp do popularnych programów, jak Scratch czy Make Code. Instrukcja

    Photon Rivals
Aplikacja dedykowana jest dzieciom podczas czasu wolnego. Świetna zabawa z elementami rywalizacji idealnie opisują działanie aplikacji. Dzięki refleksowi, sprytowi i strategicznemu myśleniu dzieci staną się mistrzami Photonowych bitew.
 

Scenariusze do robota edukacyjnego Photon

Scenariusze prowadzenia zajęć składają się z 3 dostosowanych do odpowiednich etapów kształcenia poziomów: A (przedszkole), B (kl. 1 - 3), C (kl. 4 - 8). Baza scenariuszy jest stale rozwijana, pozwalając przeprowadzić kilkadziesiąt godzin zajęć dydaktycznych.

Bezpłatne przykładowe scenariusze zajęć do pobrania:

 Poziom A (przedszkole)

 Poziom B (kl. 1-3)

 Poziom C (kl. 4-8)

Komplet scenariuszy dostępny jest dla zalogowanych użytkowników po zakupie robota Photon.
 

Scenaiusze do pracy z uczniami w modelu STREAM:

Maszyna Goldberga STREAM

Robotowa Formuła 1 STREAM

Ruch Planet STREAM

  Taniec z Robotem STREAM

Wizyta_na_farmie_przedstawienie_STREAM

 

Lekcje pokazowe z robotem Photon

Lekcja pokazowa z robotem Photon - Mierzenie Odległości
Lekcja pokazowa z robotem Photon - Sąsiedzi Polski

 

Minimalne wymagania sprzętowe:

Do nauki programowania z robotem Photon niezbędne jest urządzenie mobilne (tablet, smartfon) lub komputer albo laptop (z podłączonym Photon Magic Dongle, który jest sprzedawany osobno).

Wymagania minimalne tabletu lub smartfonu do sterowania robotem:

  • procesor 1.2 GHz, 4 rdzenie
  • pamięć 8 GB, pamięć RAM 1 GB DDR3
  • ekran 7”, rozdzielczość 1024 x 600
  • system min. Android 4.4 KitKat iOS8.0+
  • bluetooth min. Bluetooth 4.0.

W przypadku komputerów z systemem Windows, Photon Magic Dongle działa z komputerami wyposażonymi w system Windows 7+, FireOS 4.1.1+, MacOS 10.9+, CromeOS 52+

Urządzenie mobilne nie jest integralną częścią zestawu.

Wymiary robota:
Szerokość: 17,2 cm
Długość: 17 cm
Wysokość: 19 cm

Waga robota: 690 g

Photon i nowe technologie

Integracja z komputerem PC

Integracja robota z komputerem za pomocą Photon Magic Dongle (do kupienia osobno) umożliwia wykorzystanie takich narzędzi jak: Scratch, MakeCode oraz tablica interaktywna do nauczania programowania za pomocą Photona.

Integracja z tablicą interaktywną

Kodowanie na ekranie! Dzięki integracji Photona z komputerem, możliwe jest programowanie bezpośrednio z interaktywnej tablicy podczas lekcji, prowadzenie zajęć grupowych. Zainteresowanie i zaangażowanie całej klasy podczas nauki nigdy nie było prostsze.

Integracja z Magicznym Dywanem

Dedykowane Photonowi aplikacje zainstalowane na Magicznym Dywanie umożliwiają kreowanie wirtualnego i interaktywnego środowiska do programowania. Wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w edukacji jest dzięki temu na wyciągnięcie ręki.

Integracja z Makey Makey

Wykorzystanie Makey Makey, czyli kreatywnego zestawu do wymyślania wynalazków daje nieograniczone możliwości rozbudowywania interakcji z Photonem. Sterowanie robotem za pomocą owoców? Teraz jest to możliwe.

Instrukcja

Integracja z IBM Watson

Integracja z super komputerem IBM Watson wprowadza interakcję z Photonem na zupełnie nowy poziom. Dzięki głosowemu programowaniu, obsługa robota staje się także możliwa dla dzieci z niepełnosprawnościami układu ruchu.

Szczegóły produktu

Pakiet
pakiet multimedialny