ABCD programowania - Wiosna z Celiną
  • ABCD programowania - Wiosna z Celiną
  • ABCD programowania - Wiosna z Celiną
  • ABCD programowania - Wiosna z Celiną
  • ABCD programowania - Wiosna z Celiną
  • 199221
  • dostępny
  • Darmowa dostawa od 150 zł
59,90 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Zestaw zawiera:
• 4 wiosenne scenariusze zawierające zadania edukacyjne z różnych sfer aktywności: muzycznej, językowej, matematycznej lub przyrodniczej wraz z kodami na zasadzie algorytmów,
• 20 klocków ruchu (kartoniki o wym 18,6 x 18,6 cm), literaturę, muzykę, zabawy ruchowe, działania plastyczne, niespodzianki.
• od 3 do 6 lat

 

Produkt podstawowy (sprzedawany oddzielnie):

Scenariusze przeznaczone są do pracy na planszy edukacyjnej ABCD programowania (199218 – produkt sprzedawany oddzielnie ). Plansza edukacyjna zawiera także pakiet ogólny klocków ruchu do programowania.

Dedykowana dla przedszkoli pomoc edukacyjna do nauki matematyki i kodowania w korelacji z różnymi sferami aktywności. Nauka poprzez fascynującą zabawę w grupie i w ruchu, w dogodnej dla dzieci pozycji.

Pomoc składa się z:

1. Planszy edukacyjnej z pakietem ogólnym klocków ruchu do programowania (kod 199218).
2. cztero-częściowego opracowania „ABCD programowania”, zawierającego 16 scenariuszy zajęć dla najmłodszych dzieci na cały rok przedszkolny wraz z zestawem klocków (kody 199219- 199222).

W świat programowania wprowadzą Was cztery ślimaki: Anatol, Bronek, Czesia i Danusia – każdy z innym kolorem muszli – skorupki.

Dzieci przesuwają klocki na planszy edukacyjnej za pomocą kodów – skryptów na bazie algorytmów – skończonych ciągów jasno zdefiniowanych czynności, koniecznych do wykonania pewnego rodzaju zadań. Zawsze kod ułożony jest tak, żeby osiągnąć zamierzony w zadaniu cel. Jest zdefiniowany wcześniej przez prowadzącego, bądź tworzy się na bieżąco podczas wspólnej zabawy.

Kod przypomina drogę z wykorzystaniem elementów ruchu drogowego, czyli STRAT – idź (koło zielone), kroki według ustalonych przepisów (strzałki), a na końcu STOP – zatrzymaj się (koło czerwone).

Dzięki takiej zabawie dzieci w sposób intuicyjny zdobywają umiejętności matematyczne, a dołączone do pomocy przykładowe scenariusze zajęć mogą pomóc także nauczycielom w rozpoczęciu przygody z programowaniem. Mogą też zachęcić do stworzenia własnych projektów, dostosowanych do zdolności, umiejętności i zainteresowań podopiecznych (3-6 lat). Działania te muszą być dokładnie zaplanowane - wypełnione zabawami i zadaniami, które nie tylko dostarczą dzieciom mnóstwo radości, ale i będą miały wątek edukacyjny. Proponowane formy aktywności to: zabawa, działania na konkretach i ćwiczenia praktyczne oraz ruch. Na tym etapie edukacyjnym najlepszą formą pracy są ćwiczenia praktyczne.

W zestawie znajduje się 128 klocków ruchu ułożonych w trzech kategoriach:

I. klocki ruchu do nauki podstaw programowania:
• start – idź i stop – zatrzymaj się: 8 szt. (po 4 z rodzaju)
• strzałki: w prawo, w lewo, do góry, w dół, podskok, obrót w prawo, obrót w lewo): 14 szt. (po 2 z rodzaju)

II. klocki matematyczne:
• cyfry (na rewersie kropki odpowiadające cyfrom): 18 szt.
• liczmany (kropki i jabłka): 18 sz. (po 9 z rodzaju)
• kolory: 48 szt. (po 8 z każdego koloru)

III. klocki - obrazki tematyczne:
• bohaterów zabawy w programowanie – rodzeństwa ślimaków (8 szt., 4 z imionami, 4 bez imion)
• emocji: 6 szt. (po 2 z rodzaju)
• pór roku: 8 szt. (po 2 z rodzaju)
• od 3 do 6 lat


• od 3 do 6 lat
Wiek
3-6 lat
Przeznaczenie
przedszkole
Marka
Moje Bambino

Mogą Ci się spodobać