Opis
Materiały dla nauczyciela
Program multimedialny Operacje Myślowe to jedna z części Akademii Bambika zaprojektowana na potrzeby Knowla Wall (821105) i Knowla Box (821106).
Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat.
Dzięki ćwiczeniom i zadaniom dziecko zdobywa wiedzę i doświadczenie w otaczającej rzeczywistości oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Ćwiczenia dotyczą pracy w laboratorium, dlatego elementy pojawiające się na planszach związane są często ze sprzętem laboratoryjnym, takim jak: obwód elektryczny, wahadło, lupa, aparat fotograficzny, stojak z probówkami, liczydło. Za każdym z nich kryją się zadania, które stymulują rozwój:
• szeregowania,
• klasyfikowania,
• myślenia przyczynowo-skutkowego,
• myślenia symbolicznego,
• pamięci,
• tworzenia sekwencji,
• logicznego myślenia.
Dzięki adaptacji programu na Knowla Wall i Knowla Box dziecko ma możliwość wykonywania ćwiczeń w postawie stojącej, z konieczności poruszania się, co daje mu większe poczucie swobody, zabawy i rozrywki.
Zalety programu:
• czytelna i ciekawa szata graficzna,
• dostosowanie ćwiczeń do poziomu dzieci, które nie posiadły umiejętności czytania,
• przejrzysta nawigacja i łatwa obsługa (dzieci wskazują odpowiedzi piłeczką),
• możliwość wielokrotnego powtarzania zadania i wrócenia do treści, którą dziecko chce sobie przypomnieć,
• stworzenie jednolitego dla wszystkich zadań systemu motywacyjnego - smok Bambik informuje dziecko o poprawności wykonania zadania, często wypowiada słowną pochwałę lub w przypadku nieprawidłowych odpowiedzi, zachęca do dalszej pracy.
Minimalne wymagania systemowe:
• Windows 10/11
• Android 5.5
Użytkowanie programu wymaga dostępu do internetu.
Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 5 do 8 lat.
Dzięki ćwiczeniom i zadaniom dziecko zdobywa wiedzę i doświadczenie w otaczającej rzeczywistości oraz umiejętność rozwiązywania problemów.
Ćwiczenia dotyczą pracy w laboratorium, dlatego elementy pojawiające się na planszach związane są często ze sprzętem laboratoryjnym, takim jak: obwód elektryczny, wahadło, lupa, aparat fotograficzny, stojak z probówkami, liczydło. Za każdym z nich kryją się zadania, które stymulują rozwój:
• szeregowania,
• klasyfikowania,
• myślenia przyczynowo-skutkowego,
• myślenia symbolicznego,
• pamięci,
• tworzenia sekwencji,
• logicznego myślenia.
Dzięki adaptacji programu na Knowla Wall i Knowla Box dziecko ma możliwość wykonywania ćwiczeń w postawie stojącej, z konieczności poruszania się, co daje mu większe poczucie swobody, zabawy i rozrywki.
Zalety programu:
• czytelna i ciekawa szata graficzna,
• dostosowanie ćwiczeń do poziomu dzieci, które nie posiadły umiejętności czytania,
• przejrzysta nawigacja i łatwa obsługa (dzieci wskazują odpowiedzi piłeczką),
• możliwość wielokrotnego powtarzania zadania i wrócenia do treści, którą dziecko chce sobie przypomnieć,
• stworzenie jednolitego dla wszystkich zadań systemu motywacyjnego - smok Bambik informuje dziecko o poprawności wykonania zadania, często wypowiada słowną pochwałę lub w przypadku nieprawidłowych odpowiedzi, zachęca do dalszej pracy.
Minimalne wymagania systemowe:
• Windows 10/11
• Android 5.5
Użytkowanie programu wymaga dostępu do internetu.
Producent/Importer/Dostawca
Producent/Importer/Dostawca
Moje Bambino Sp. z o.o.
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź
produkt@mojebambino.pl
ul. Graniczna 46
93-428 Łódź
produkt@mojebambino.pl
Polecane
Polecane
%
Dostępny
Knowla Box - aktywna ściana /podłoga
821106
18 899,90 zł 20 999,90 zł Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 20999,90 zł