Matematyka konkretna. Zegar i kalendarz

27,90 zł­­

Kod produktu: 116036
detail.descriptionTitle "Matematyka konkretna. Zegar i kalendarz"
Ćwiczenia, ułożone według zasady stopniowania trudności, uczą zasad odczytywania godzin, kwadransów i minut z uwzględnieniem zegarka tradycyjnego i elektronicznego, nazw miesięcy, sposobu zapisywania daty, rozmieszczania dni świątecznych, posługiwania się kalendarzem. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.
Przeznaczenie: szkoła I-III
Marka: Epideixis
Wiek: 7-9 lat

Polecane

Liczę w pamięci 1
Serię stanowi zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Do pracy z książeczkami potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.• dodawanie i odejmowanie w zakresie do 12

27,90 zł­­
Liczę w pamięci 2
Serię stanowi zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Do pracy z książeczkami potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.• dodawanie i odejmowanie w zakresie do 20

27,90 zł­­
Liczę w pamięci 3
Serię stanowi zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Do pracy z książeczkami potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.• dodawanie i odejmowanie w zakresie do 100

27,90 zł­­
Liczę w pamięci 4
Serię stanowi zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Do pracy z książeczkami potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.• dzielenie i mnożenie w zakresie do 100

27,90 zł­­
Liczę w pamięci 5
Serię stanowi zbiór zadań dotyczących 4 podstawowych działań arytmetycznych. Służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań. Do pracy z książeczkami potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.• dodawanie i odejmowanie w zakresie do 1000

27,90 zł­­
Ułamki
Książeczka przeznaczona jest do nauczania zintegrowanego. Jest to bogaty zbiór ćwiczeń i zadań tekstowych, który przybliża dzieciom pojęcie ułamka i doskonali umiejętność posługiwania się ułamkami w konkretnych sytuacjach. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.

27,90 zł­­
Matematyka na wesoło 1
Zbiór zadań do utrwalenia symbolicznego zapisu działań i doskonalenia umiejętności dodawania i odejmowania w zakresie do 12. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 24 str.

27,90 zł­­
Zestaw kontrolny PUS
Zestaw kontrolny PUS to Uniwersalny System Edukacji, który łączy w sobie naukę, zabawę i samokontrolę. Poprzez zabawę daje dziecku prawdziwą radość i satysfakcję z efektów samodzielnego działania. W sposób aktywny, skutecznie umożliwia zdobycie, poszerzenie i utrwalenie wiedzy. W poręcznym, zamykanym pudełku z tworzywa znajduje się 12 ponumerowanych klocków. Zestaw kontrolny powinien być stosowany w połączeniu z książeczkami z serii PUS, ponieważ cyfry na klockach odpowiadają numerom zadań w książeczkach. W końcowej fazie pracy, poprzez porównanie wzoru ułożonego z klocków w Zestawie kontrolnym z wzorem znajdującym się przy każdym ćwiczeniu w książeczce, otrzymujemy informację o poprawności wybranych odpowiedzi. Zestawy PUS zapewniają możliwość pracy całej grupie. • 12 klocków o wym. 4 x 4 cm • wym. pudełka 25 x 10 cm OSTRZEŻENIE: Nie nadaje się dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.Ryzyko zadławienia małymi elementami.

65,90 zł­­
Matematyka konkretna. Symetria, miary, waga i pieniądze
Jednym z priorytetów nauczania matematyki jest rozwijanie umiejętności posługiwania się metodami matematycznymi w różnych sytuacjach życiowych, w określonym celu oraz posługiwania się liczbami na co dzień. Do realizacji tego celu ma się przyczynić, między innymi, zbiór tematycznych ćwiczeń zawartych w książeczce PUS „Matematyka konkretna”. Ćwiczenia dotyczą takich zagadnień z zakresu matematyki praktycznej jak symetria i rytm - dostrzegania regularności rytmicznych i symetrycznych oraz ich wykorzystanie w codziennych formach aktywności oraz miary, wagi i pieniądze, czyli pojęcia wywodzące się z codziennego życia i odgrywające znaczącą rolę w życiu każdego człowieka. Wprowadzając te pojęcia do ćwiczeń w książeczkach PUS, wiążemy je jednocześnie z materiałem arytmetycznym obowiązującym na I etapie kształcenia. Celem poszczególnych ćwiczeń jest pogłębianie umiejętności nabytych przez uczniów w toku praktycznych doświadczeń, zadań i eksperymentów. W książeczce znajdują się też ćwiczenia z nakresu znaków rzymskich - to inny sposób zapisywania liczb, z którym dziecko styka się w różnych sytuacjach życiowych. Dlatego też poprzez ćwiczenia zawarte w tej książeczce dziecko utrwali znajomość poznanych znaków rzymskich od I do XII. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.

27,90 zł­­
Matematyka na wesoło: Zadania tekstowe 1
Zadania z serii Matematyka na wesoło: 1. ułatwiają wprowadzanie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych; 2. wiążą matematykę z życiem i przygotowują do rozwiązywania praktycznych problemów; uczą wytrwałości przy pokonywaniu trudności; 3. uczą analizy i rozumienia tekstów matematycznych; 4. sprzyjają wielostronnej aktywności, rozbudzają zainteresowanie, zaciekawiają; 5. rozwijają myślenie i ćwiczą procesy myślowe np. takie jak: • analizę i syntezę, • uogólnianie i abstrahowanie, • myślenie przez analogię, • myślenie twórcze i krytyczno-logiczne; 6. informują, czy uczniowie potrafią prawidłowo zastosować przyswojone pojęcia w nowej sytuacji; 7. integrują różne obszary edukacyjne; 8. stwarzają możliwości i warunki do pracy samodzielnej oraz do poszukiwania rozmaitych strategii rozwiązań na miarę możliwości uczniów; 9. rozwijają zdolność do długotrwałego intensywnego wysiłku intelektualnego. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.

27,90 zł­­
Matematyka na wesoło: Zadania tekstowe 2
Zadania z serii Matematyka na wesoło: 1. ułatwiają wprowadzanie i kształtowanie nowych pojęć matematycznych; 2. wiążą matematykę z życiem i przygotowują do rozwiązywania praktycznych problemów; uczą wytrwałości przy pokonywaniu trudności; 3. uczą analizy i rozumienia tekstów matematycznych; 4. sprzyjają wielostronnej aktywności, rozbudzają zainteresowanie, zaciekawiają; 5. rozwijają myślenie i ćwiczą procesy myślowe np. takie jak: • analizę i syntezę, • uogólnianie i abstrahowanie, • myślenie przez analogię, • myślenie twórcze i krytyczno-logiczne; 6. informują, czy uczniowie potrafią prawidłowo zastosować przyswojone pojęcia w nowej sytuacji; 7. integrują różne obszary edukacyjne; 8. stwarzają możliwości i warunki do pracy samodzielnej oraz do poszukiwania rozmaitych strategii rozwiązań na miarę możliwości uczniów; 9. rozwijają zdolność do długotrwałego intensywnego wysiłku intelektualnego. Do pracy z książeczką potrzebny jest Zestaw kontrolny PUS (116065, sprzedawany osobno). • format: 16,8 x 23,5 cm • 32 str.

27,90 zł­­