Logo obrazki. Część III - mowa bezdźwięczna
                                            
                            Kod produktu:
                        
                    
                                            
                        
                            108062
                        
                                    
                    
        
                                                
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                            
            
                    
                                
                    
                    
                                
                                
                                    Dostępny
                                
                            
                                                            
                                                                        
                
                	                    59,90 zł
                            Brutto
                        
                    Opis
        
                    		                            
                        Program dla dzieci, który wspiera ich harmonijny rozwój. Opracowany  jest na bazie ponad 500 obrazków. Program charakteryzuje się prostą obsługą oraz przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo. 
 
Program ma 4 poziomy kształtowania umiejętności:
 
POZIOM I: złożony z ćwiczeń obrazkowych. Przeznaczony dla dzieci najmłodszych. Kształtuje umiejętność spostrzegania i dobierania takich samych elementów.
 
POZIOM II: kształtuje podstawowe umiejętności związane z poznawaniem liczb i cyfr, logicznym myśleniem, analizą i syntezą wzrokową i słuchową.
 
POZIOM III: kształtuje umiejętność czytania prostych wyrazów, dodawania i odejmowania (od 0-9), tworzenia skojarzeń, dobierania elementów w kategorie.
 
POZIOM IV: doskonali umiejętność czytania i liczenia, porównywania ilości elementów oraz bardziej skomplikowanych operacji myślowych.
 
Wymagania systemowe:
system operacyjny: Windows XP/Vista/7/8,
pamięć RAM Windows 98 – 128 MB, XP - 512 MB, Vista/7 - 1 GB,
HDD - 700 MB wolnego miejsca,
karta dźwiękowa,
grafika - minimalna rozdzielczość 1024 x 768,
czytnik CD ROM
Służy do kształtowania prawidłowej wymowy głosek dźwięcznych (b/bi, w/wi, d, z, dz, ź, dź, ż, dż, g/gi) i bezdźwięcznych (p/pi, f/fi, t, s, c, ś, ć, sz, cz, k/ki).
• od 4 do 8 lat
                
    
            
    
    
            Program ma 4 poziomy kształtowania umiejętności:
POZIOM I: złożony z ćwiczeń obrazkowych. Przeznaczony dla dzieci najmłodszych. Kształtuje umiejętność spostrzegania i dobierania takich samych elementów.
POZIOM II: kształtuje podstawowe umiejętności związane z poznawaniem liczb i cyfr, logicznym myśleniem, analizą i syntezą wzrokową i słuchową.
POZIOM III: kształtuje umiejętność czytania prostych wyrazów, dodawania i odejmowania (od 0-9), tworzenia skojarzeń, dobierania elementów w kategorie.
POZIOM IV: doskonali umiejętność czytania i liczenia, porównywania ilości elementów oraz bardziej skomplikowanych operacji myślowych.
Wymagania systemowe:
system operacyjny: Windows XP/Vista/7/8,
pamięć RAM Windows 98 – 128 MB, XP - 512 MB, Vista/7 - 1 GB,
HDD - 700 MB wolnego miejsca,
karta dźwiękowa,
grafika - minimalna rozdzielczość 1024 x 768,
czytnik CD ROM
Służy do kształtowania prawidłowej wymowy głosek dźwięcznych (b/bi, w/wi, d, z, dz, ź, dź, ż, dż, g/gi) i bezdźwięcznych (p/pi, f/fi, t, s, c, ś, ć, sz, cz, k/ki).
• od 4 do 8 lat
Producent/Importer/Dostawca
 
                                                    
                     
		 
		 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
