Logopedyczne zabawy. Część I – sz, ż, cz, dż
                                            
                            Kod produktu:
                        
                    
                                            
                        
                            108001
                        
                                    
                    
        
                                                
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                                        
            
                                            
            
                    
                                
                    
                    
                                
                                
                                    Dostępny
                                
                            
                                                            
                                                                        
                
                	                    119,90 zł
                            Brutto
                        
                    Opis
        
                    		                            
                        Programy wspierające terapię logopedyczną. 
• przydatne do ćwiczenia wszystkich najczęściej zaburzanych przez dzieci głosek (dyslalia), wymowy bezdźwięcznej oraz kształtowania słuchu fonemowego,
• uwzględniają zasadę stopniowania trudności: pierwsze ćwiczenia („podpisz i powiedz”) polegają na zapoznaniu dziecka z obrazkiem, jego wzorcem słuchowym i wzrokowym, ostatnie ćwiczenie w każdym programie jest ćwiczeniem dynamicznym, wymagającym umiejętności poprawnej wymowy, koncentracji uwagi i sprawności motorycznej,
• programy służą do utrwalania zaburzonej głoski lub głosek w wyrazach w różnych pozycjach,
• wyrazy zawarte w programach nie zawierają głosek z grup opozycyjnych (nieliczne obrazki zawierające głoski opozycyjne są wyeksponowane na pomarańczowym tle),
• ćwiczenia w programach komputerowych są zintegrowane z ćwiczeniami tradycyjnymi zawartymi w zeszycie ćwiczeń, można je wykorzystywać dla dzieci czytających i nieczytających,
• łatwa i czytelna obsługa, jeden kod aktywacyjny,
• ciekawa współczesna szata graficzna i dziecięcy lektor,
• bardzo bogaty system pochwał słownych i reakcji na nieprawidłowe rozwiązania ćwiczeń,
• programy umożliwiają rejestrację postępów dziecka w module „nagraj i odtwórz”,
• licencja do pobrania programu wraz z instrukcją.
 
Wymagania systemowe:
- Windows 98 lub nowszy (7/8/10),
- procesor Pentium, 233 MHz
- RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
- 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
- grafika 800 x 600, Hi-color
- karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
Spis gier:
• PODPISZ I POWIEDZ
• ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ
• UZUPEŁNIJ WYRAZ
• SPADAJĄCE KARTY
• NAGRAJ I ODTWÓRZ
                
    
            
    
    
            • przydatne do ćwiczenia wszystkich najczęściej zaburzanych przez dzieci głosek (dyslalia), wymowy bezdźwięcznej oraz kształtowania słuchu fonemowego,
• uwzględniają zasadę stopniowania trudności: pierwsze ćwiczenia („podpisz i powiedz”) polegają na zapoznaniu dziecka z obrazkiem, jego wzorcem słuchowym i wzrokowym, ostatnie ćwiczenie w każdym programie jest ćwiczeniem dynamicznym, wymagającym umiejętności poprawnej wymowy, koncentracji uwagi i sprawności motorycznej,
• programy służą do utrwalania zaburzonej głoski lub głosek w wyrazach w różnych pozycjach,
• wyrazy zawarte w programach nie zawierają głosek z grup opozycyjnych (nieliczne obrazki zawierające głoski opozycyjne są wyeksponowane na pomarańczowym tle),
• ćwiczenia w programach komputerowych są zintegrowane z ćwiczeniami tradycyjnymi zawartymi w zeszycie ćwiczeń, można je wykorzystywać dla dzieci czytających i nieczytających,
• łatwa i czytelna obsługa, jeden kod aktywacyjny,
• ciekawa współczesna szata graficzna i dziecięcy lektor,
• bardzo bogaty system pochwał słownych i reakcji na nieprawidłowe rozwiązania ćwiczeń,
• programy umożliwiają rejestrację postępów dziecka w module „nagraj i odtwórz”,
• licencja do pobrania programu wraz z instrukcją.
Wymagania systemowe:
- Windows 98 lub nowszy (7/8/10),
- procesor Pentium, 233 MHz
- RAM 128 MB - Win 98, 256 MB - Win XP
- 250 MB wolnego miejsca na dysku twardym
- grafika 800 x 600, Hi-color
- karta dźwiękowa zgodna z MS Windows
Spis gier:
• PODPISZ I POWIEDZ
• ZAPAMIĘTAJ I POWIEDZ
• UZUPEŁNIJ WYRAZ
• SPADAJĄCE KARTY
• NAGRAJ I ODTWÓRZ
Producent/Importer/Dostawca
Polecane
                                                    
                                     
                                                    
                     
		 
		 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
				 
 
 
 
 
 
 
 
