Zanim pójdę do szkoły - program multimedialny
Kod produktu:
031432
Dostępny na zamówienie
509,90 zł
Brutto
Opis
Zanim pójdę do szkoły to interaktywny program edukacyjny dla przedszkolaków, uczniów klas pierwszych oraz szkół specjalnych. Pomaga dzieciom zdobyć wiedzę i umiejętności potrzebne przed rozpoczęciem nauki oraz w pierwszych latach szkolnych. Przewodnikiem po programie jest sympatyczny tukan, który tłumaczy kolejne ekrany i sposób wykonywania ćwiczeń.
Wszystko, czego dzieci nauczą się w części teoretycznej, mogą od razu utrwalić w dwunastu rodzajach gier, często łączących różne umiejętności — na przykład rozpoznawanie kolorów i kształtów czy liczenie połączone z orientacją w przestrzeni. Za poprawne wykonanie zadań otrzymują nagrodę — kolorowe ptasie piórka, które pełnią rolę nagrody motywującej oraz informacji zwrotnej dla nauczyciela.
Część teoretyczna zawiera siedem podstawowych zagadnień:
• liczenie do 10,
• określanie wielkości,
• kolory,
• ciągi logiczne,
• figury geometryczne,
• orientacja w przestrzeni,
• właściwości rzeczy.
Kluczowe parametry:
• dla przedszkolaków, uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej i ewentualnie dla uczniów szkół specjalnych,
• bezterminowa licencja na 20 komputerów,
• instalacja sieciowa,
• możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery,
• domowe, tablety (Windows, OS),
• prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem,
• produkt cyfrowy - wersja elektroniczna.
• Minimalne wymagania sprzętowe * – procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16-bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
• Zalecane wymagania sprzętowe – procesor Intel Core i5 ósmej generacji lub nowszej, 8 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
• Obsługiwane systemy operacyjne – Windows 10/11 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie
Wszystko, czego dzieci nauczą się w części teoretycznej, mogą od razu utrwalić w dwunastu rodzajach gier, często łączących różne umiejętności — na przykład rozpoznawanie kolorów i kształtów czy liczenie połączone z orientacją w przestrzeni. Za poprawne wykonanie zadań otrzymują nagrodę — kolorowe ptasie piórka, które pełnią rolę nagrody motywującej oraz informacji zwrotnej dla nauczyciela.
Część teoretyczna zawiera siedem podstawowych zagadnień:
• liczenie do 10,
• określanie wielkości,
• kolory,
• ciągi logiczne,
• figury geometryczne,
• orientacja w przestrzeni,
• właściwości rzeczy.
Kluczowe parametry:
• dla przedszkolaków, uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej i ewentualnie dla uczniów szkół specjalnych,
• bezterminowa licencja na 20 komputerów,
• instalacja sieciowa,
• możliwości wykorzystania: monitory i tablice interaktywne, pracownie komputerowe, komputery,
• domowe, tablety (Windows, OS),
• prosty w obsłudze z intuicyjnym interfejsem,
• produkt cyfrowy - wersja elektroniczna.
• Minimalne wymagania sprzętowe * – procesor Pentium Dual-Core lub wyższy, 2 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 16-bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
• Zalecane wymagania sprzętowe – procesor Intel Core i5 ósmej generacji lub nowszej, 8 GB RAM, karta graficzna zdolna do wyświetlania min. 24 – bitowej głębi kolorów, karta dźwiękowa 16-bitowa zgodna z Windows
• Obsługiwane systemy operacyjne – Windows 10/11 PL
* brak gwarancji, że aplikacja będzie działała optymalnie