Knowla Box - urządzenie + 10 planet

Kod produktu: ZEST5924
Dostępny

37 119,99 zł­­

% 41 909,90 zł­­ (oszczędność 11.43%)
Brutto
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 39809,90 zł
Z dniem 2024-03-08 cena produktu uległa zmianie ze względu na wzrost cen od dostawcy.
Opis
Materiały dla nauczyciela

Edukacyjny Wszechświat Knowla tworzy 10 różnych planet tematycznych. Są to osobne pakiety aplikacji - każda z nich odpowiada na inne potrzeby edukacyjne lub terapeutyczne dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (1-3). Pakiet obejmuje 6 planet edukacyjno rozwojowych oraz 4 korekcyjno-kompensacyjne i urządzenie Knowla Box. Urządzenie posiada wgraną planetę Fru z 43 aplikacjami ogólnorozwojowymi na start.

Skład zestawu:

  • 821106 Knowla Box - aktywna ściana/podłoga
  • 821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne
  • 821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika
  • 821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje
  • 821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia
  • 821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty
  • 821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie
  • 821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok
  • 821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka
  • 821116 Knowla - Planeta Sigma
  • 821117 Knowla - Planeta Hopsa

 

821106 Knowla Box - aktywna ściana /podłoga

Magiczna ściana i podłoga to wielofunkcyjna tablica multimedialna pozwalająca na wyświetlanie obrazu i interakcję zarówno na ścianie, jak i podłodze. Magiczną Ścianę i podłogę można obsługiwać za pomocą pisaków interaktywnych, które umożliwiają rysowanie, sterowanie grami i obsługę dowolnych aplikacji.
Magiczna Ściana i podłoga stanowi również system interaktywnej rozrywki grupowej , łączący aktywność ruchową z wirtualną rzeczywistością. Aplikacje można obsługiwać za pomocą piłek, rzucając je w wyświetlane na ekranie symbole i animacje.

Aplikacje zawierają aktywności logiczne, sportowe, zręcznościowe, edukacyjne oraz takie, które mogą być wykorzystane podczas zajęć rewalidacyjnych i korekcyjno-kompensacyjnych, pracując z dziećmi z zaburzeniami przetwarzania zmysłowego, koncentracji, komunikacji i procesów uczenia się.

Obszary rozwoju: motoryka mała, motoryka duża, sprawność ruchowa, zręczność, percepcja wzrokowa, koordynacja wzrokowo-ruchowa, spostrzegawczość, logiczne myślenie, orientacja przestrzenna, kreatywność, wyobraźnia, współpraca.

Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu, zespół Downa.

Zestaw zawiera:

  • w pełni złożone urządzenie gotowe do uruchomienia
  • model projektora: EPSON EB-725WI
  • kabel zasilający
  • 40 piłek
  • kosz na piłki
  • klawiaturę bezprzewodową
  • 2 interaktywne pisaki
  • 43 aplikacje, 120 aktywności
  • wym. urządzenia 39,7 x 58,3 x 36,8 cm # wym. wyświetlanego obrazu: 178 x 113 cm (max. szer. 226 cm; max. dł. 144 cm)l

Więcej informacji >>

 

821107 Knowla - Planeta SPE - pakiet Specjalne Potrzeby Edukacyjne

Pakiet 14 gier zawierających 280 aktywności​ przeznaczonych dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.Zestaw różnorodnych, wszechstronnie opracowanych aktywności wspiera najmłodszych w kształtowaniu czynności intelektualnych, rozwijaniu kompetencji emocjonalno-społecznych i komunikacyjnych, stymuluje rozwój mowy. Zawiera zarówno elementy terapii logopedycznej, jak i ćwiczenia z zakresu zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Pomaga rozwijać umiejętności poznawcze oraz usprawniać funkcje percepcyjno-motoryczne. Ćwiczy pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i umiejętność logicznego myślenia. 

Przeznaczenie:

  • zajęcia edukacyjno-rozwojowe,
  • terapia zajęciowa,
  • kształcenie specjalne,
  • rewalidacja,  
  • zajęcia korekcyjno-kompensacyjne.

Więcej informacji >>

 

821108 Knowla - Planeta Ziuuu - pakiet Rytmika

Pakiet 3 gier zawierających 10 aktywności, których celem jest wyzwalanie aktywności ruchowej poprzez zabawy i ćwiczenia przy muzyce oparte na naturalnej potrzebie ruchu dziecka.

Aktywności rytmiczne obejmują jogę, trening fitness oraz ćwiczenia relaksacyjne. Poprzez ruch w połączeniu z bodźcami dźwiękowymi poprawiają one koordynację ruchową, ćwiczą równowagę, wzmacniają świadomość własnego ciała, korygują postawę. Proponowane ćwiczenia fizyczne wyrabiają szybkość i refleks, precyzję ruchu, budują kondycję i wytrzymałość, rozciągają mięśnie. Praktyka medytacyjno-oddechowa uczy z kolei relaksu, wyciszenia, redukuje stres i podnosi koncentrację.

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, rewalidacja (ponad 10)
Obszary rozwoju: rytmika, logorytmika, motoryka duża, gimnastyka, sprawność ruchowa, koordynacja ruchowa, kondycja, zakres ruchów, prawidłowa postawa, taniec, joga, medytacja, ćwiczenia relaksacyjne i oddechowe, mindfulness
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu (ASD - Autism Spectrum Disorder).
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu

Aplikacje w pakiecie:

  • Joga - poziom 1 
  • Joga - poziom 2 
  • Joga - poziom 3 
  • Trening fitness - poziom 1 
  • Trening fitness - poziom 2 
  • Trening fitness - poziom 3 
  • Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 1 
  • Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 2 
  • Ćwiczenia relaksacyjne - poziom 3 
  • Ćwiczenie relaksacyjne - poziom 4 

 

821109 Knowla - Planeta EMO - pakiet Emocje

Pakiet 13 gier zawierających 272 aktywności, które wspierają prawidłowy rozwój emocjonalny dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Zawarte w nich zadania rozwijają umiejętność rozpoznawania emocji, ich nazywania i wyrażania. Sprzyjają nabywaniu kompetencji społecznych, kształtują zdolność nawiązywania relacji, uczą empatii. W wymiarze osobistym wzmacniają poczucie własnej wartości i zaufania do siebie. Dzięki aktywnościom rewalidacyjnym wspomagają kształtowanie umiejętności rozwojowych z obszaru społeczno-emocjonalnego u dzieci z zaburzeniami, deficytami i niepełnosprawnościami. 


Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: rozwój emocjonalny, rozpoznawanie, nazywanie i wyrażanie emocji, rozwój społeczny, nawiązywanie relacji rówieśniczych, poczucie własnej wartości
Potrzeby specjalne: spektrum autyzmu (ASD - Autism Spectrum Disorder),  zaburzenia rozwojowe w obszarze emocjonalno-społecznym, zaburzenia mowy, problemy z komunikacją, trudności z interakcjami społecznymi, zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się 
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową

Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
 

Aplikacje w pakiecie:

  • Koło emocji 
  • Termometr uczuć
  • Memory z emocjami (3 poziomy)
  • Domino z emocjami (3 poziomy)
  • Avatar uczuć 
  • Pokoloruj emocje 
  • Kształty emocji 
  • Połącz emocje w pary (3 poziomy) 
  • Łap emotki 
  • Labirynty emocji 
  • Sudoku z emocjami 
  • Lustro emocji 
  • Emocje mają relaks 
  • Gdzie jest potwór? 

 

821110 Knowla - Planeta DŻ - pakiet Logopedia

Pakiet 13 aplikacji zawierających 224 aktywności​ nakierowanych na rozwijanie mowy i usprawnianie kompetencji komunikacyjnych dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym dzieci w spektrum autyzmu oraz terapię logopedyczną dzieci z zaburzeniami wymowy (dyslalii).

Zawiera zarówno ćwiczenia ortofoniczne (wspomagające rozwój mowy), artykulacyjne, oddechowe i fonacyjne, jak i ćwiczenia słuchowe, analizy i syntezy głoskowej i sylabowej, elementarne ćwiczenia dykcji oraz ćwiczenia grafomotoryczne. Opracowane aktywności usprawniają motorykę aparatu mowy, korygują błędną artykulację, rozwijają wrażliwość słuchową, a także kształcą umiejętność czytania i pisania.

Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia logopedyczna, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: logopedia, ortofonia, artykulacja, fonacja, dykcja, rozwój mowy, rozwój mowy bezdźwięcznej, komunikacja, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia słuchowe, analiza i synteza głoskowa i sylabowa, grafomotoryka
Potrzeby specjalne: zaburzenia przetwarzania słuchowego, centralne zaburzenia słuchu, dzieci słabosłyszące, dyslalia (w tym rotacyzm, sygmatyzm), dysglosja, dysleksja, zaburzenia rozwojowe w spektrum autyzmu, zaburzenia koncentracji i uwagi, w tym z ADHD, ADD
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu

Aplikacje w pakiecie:

  • Gimnastyka buzi i języka 
  • Ćwicz oddech 
  • Dopasuj dźwięk (2 poziomy) 
  • Połącz w pary (3 poziomy) 
  • Odtwórz kształt 
  • Dwa takie same 
  • Koloruj według cyfr 
  • Koloruj według liter  
  • Połącz sylaby 
  • Znajdź różnicę 
  • Puzzle z sylabami 
  • Złam szyfr (3 poziomy) 
  • Gdzie jest potwór? 

 

821111 Knowla - Planeta SMART - pakiet Eksperymenty

Pakiet  9 gier zawierających 96 aktywności, które pozwolą dzieciom zagłębić się w świat fascynującej przyrody w oparciu o doświadczenia, obserwację, tworzenie projektów. 

Aktywności obejmują takie zagadnienia przyrodnicze jak powietrze, woda, gleba, rośliny i zwierzęta. Zawarte w pakiecie zadania rozbudzają w dzieciach ciekawość świata, uczą stawiania hipotez, przewidywania wyników, obserwowania i wyciągania wniosków. Rozwijają zdolność samodzielnego myślenia, podnoszą kompetencje w obszarach    kreatywności i innowacyjności. Dzięki pracy w zespołach rozwijają zdolności komunikacyjne, umiejętność współpracy i rozwiązywania problemów. 
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne (ponad 7)
Obszary rozwoju: nauka przyrody, przeprowadzanie doświadczeń, obserwacje, myślenie krytyczne, wnioskowanie, rozwiązywanie problemów, współpraca, praca projektowa, komunikacja, wyobraźnia, kreatywność, innowacyjność, ćwiczenie pamięci, koncentracja
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu (ASD - Autism Spectrum Disorder)
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu

Aplikacje w pakiecie:

  • Przejdź labirynt (poziom łatwy/średni/trudny) 
  • Planetarium 
  • Układanka 3D (poziom łatwy/średni/trudny) 
  • Konstrukcje 3D (poziom łatwy/średni/trudny) 
  • Twórz muzykę
  • Orbity 
  • Planety od środka 
  • Wielkości planet 
  • Rakietą w kosmos 

 

821112 Knowla - Planeta Pi - pakiet Kodowanie i Programowanie

Pakiet 3 gier zawierających 223 aktywności, które w przyjazny sposób wprowadzają dzieci w świat programowania.

Aktywności są podzielone na 3 stopnie trudności tak, aby nawet przedszkolni użytkownicy mogli złapać informatycznego bakcyla. Pakiet przez naukę podstaw programowania, stymuluje doskonalenie umiejętności w wielu innych obszarach. Uczy logicznego myślenia i rozwiązywania problemów (myślenie komputacyjne, myślenie przyczynowo-skutkowe). Uruchamia wyobraźnię i kreatywność. Kształtuje charakter poprzez trening wytrwałości, cierpliwości i konsekwencji w dochodzeniu do rozwiązań. Wyposaża dzieci w niezbędne kompetencje przyszłości. 
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne (ponad 10)
Obszary rozwoju: programowanie, kodowanie, myślenie komputacyjne, myślenie logiczne, wyobraźnia, kreatywność, cierpliwość, konsekwencja, kompetencje przyszłości 
Potrzeby specjalne: zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu (ASD - Autism Spectrum Disorder).
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową

Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu

Aplikacje w pakiecie:

  • Odyseja kosmiczna - Samouczek 
  • Odyseja kosmiczna - Poziom łatwy 
  • Odyseja kosmiczna - Poziom średni 
  • Odyseja kosmiczna - Poziom trudny 
  • Odyseja kosmiczna - Poziom mistrzowski 
  • Koduj kolorami  plansza 12x12 
  • Koduj kolorami  plansza 16x16 
  • Koduj wzorami 

 

821113 Knowla - Planeta Kontrast - pakiet Wzrok

Pakiet 15 gier zawierających 220 aktywności, stworzonych z myślą o specjalnych potrzebach edukacyjnych najmłodszych z dysfunkcjami i niepełnosprawnościami wzrokowymi.

Plansze dostosowane do percepcji dzieci niedowidzących i słabowidzących posiadają wyrazistą kolorystykę, jednolite tło, wyraźne elementy graficzne, uproszczone kontrastowe menu oraz ograniczoną liczbą ruchomych elementów. Zawarte w pakiecie zadania stymulują rozwój percepcji wzrokowej, poprawiają koordynację wzrokowo-ruchową, rozwijają orientację przestrzenną, usprawniają motorykę małą i dużą oraz ćwiczą zdolności poznawcze. 


Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, terapia zajęciowa, kształcenie specjalne, rewalidacja, zajęcia korekcyjno-kompensacyjne
Obszary rozwoju: percepcja wzrokowa, wodzenie wzrokiem, koordynacja wzrokowo-ruchowa, orientacja przestrzenna, motoryka mała, motoryka duża, zdolności poznawcze
Potrzeby specjalne: dysfunkcje i niepełnosprawności wzrokowe, dzieci niedowidzące i słabowidzące
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
 

Aplikacje w pakiecie:

  • Pisz po śladzie 
  • Ułóż kształty według cech 
  • Rysowanie symetryczne 
  • Rysuj światłem 
  • Rysuj światłem po kształcie 
  • Rysowanie światłem na dwie ręce 
  • Sudoku 
  • Idź za śladem 
  • Odtwórz wzór 
  • Połącz cyferki 
  • Kodowanie drogi  (3 poziomy) 
  • Zaprogramuj drogę (3 poziomy) 
  • Symetryczna układanka 
  • Dopasuj wieże (2 poziomy) 
  • Gdzie jest potwór? 

 

821114 Knowla - Planeta M - pakiet Motoryka

Pakiet 12 gier zawierających 496 aktywności wspierających rozwój motoryki małej u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Opracowane w nim aktywności grafomotoryczne poprawiają precyzję i kontrolę ruchów dłoni, palców i rąk, ćwiczą chwyt pisarski oraz ogólną zręczność w poruszaniu danym przedmiotem w celu wykonania określonego zadania, a także skoordynowanie ruchu i pracy obu rąk jednocześnie. Usprawniając koordynację wzrokowo-ruchową, trenują jednocześnie koncentrację i skupienie na wykonywanej czynności. 
Przeznaczenie: zajęcia edukacyjno-rozwojowe, aktywności rewalidacyjne (ponad 10)
Obszary rozwoju: rozwój prawej i lewej półkuli, analiza i synteza wzrokowa, motoryka mała, grafomotoryka, terapia ręki, chwyt pisarski, zręczność i koordynacja pracy rąk, koordynacja wzrokowo-ruchowa, koncentracja
Potrzeby specjalne: deficyty rozwojowe (psychomotoryczne), zaburzenia uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), niepełnosprawność intelektualna, zaburzenia procesów uczenia się, spektrum autyzmu (ASD - Autism Spectrum Disorder).
Grupa wiekowa: przedszkole i szkoła podstawowa (klasy I-III)
Formy pracy: praca z całą grupą, praca w zespołach, praca indywidualna
Merytoryka: treści współtworzone z ekspertami w danej tematyce, zgodne z podstawą programową
Rodzaj licencji: bezterminowa
Aktualizacje: automatyczne, zgodnie ze stałym rozwojem produktu
Aplikacje w pakiecie:

  • Rysuj cyfry po śladzie (od 0 do 9)
  • Rysuj litery po śladzie (od A do Ż, Alfabet z polskimi znakami) 
  • Pokoloruj obrazek (wersja rysowanie lub wypełnianie)
  • Rysuj szlaczki po śladzie 
  • Ułóż puzzle 
  • Przejdź labirynt (poziom łatwy/średni/trudny) 
  • Graj w domino (poziom łatwy/średni/trudny) 
  • Pokoloruj litery (od A do Ż, Alfabet z polskimi znakami; wersja rysowanie lub wypełnianie) 
  • Pokoloruj cyfry (cyfry od 0 do 9; wersja rysowanie lub wypełnianie) 
  • Rozwiąż sudoku 
  • Szukaj literek - 6 aplikacji 
  • Szukaj cyferek -  2 aplikacje 

 

821116 Knowla - Planeta Sigma

Zestaw 16 gier zawierających 666 aktywności matematycznych, rozwijających logiczne myślenie i rozumienie zjawiska przyczynowo-skutkowego oraz umożliwiających dzieciom wzięcie udziału w rywalizacji.

 

821117 Knowla - Planeta Hopsa

Pakiet 14 gier z 48 aktywnościami rozwijającymi kreatywność, strategiczne i logiczne myślenie oraz zachęcających dzieci do ruchu.

Filmy
Polecane

Polecane

Dostępny
Mata do Knowla Box
821115

399,90 zł­­
Podgląd
Złóż zamówienie
Wykładzina PCV biała 4 x 5
016100

1 574,90 zł­­
Podgląd

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę