Cyber Fox - przedszkolny program multimedialny

Kod produktu: 809010
Dostępny

799,90 zł­­

Brutto
Opis

Cyber Fox to ogólnorozwojowy program multimedialny dla dzieci w wieku przedszkolnym.

W skład zestawu wchodzą:
● bezterminowa licencja na aplikację Cyber Fox - do wykorzystania na 1 urządzeniu Android  lub Windows
● przewodnik nauczyciela (w formacie PDF) z instrukcją obsługi z aplikacji, wskazówkami wykorzystania aplikacji na zajęciach oraz opisami wszystkich gier i aktywności
● karty ćwiczeń (w formacie PDF) zawierające zadania i gry do wydrukowania i wykorzystania z uczniami jako uzupełnienie pracy z aplikacją
● scenariusze zajęć (w formacie PDF) - pięć przykładowych scenariuszy pokazujących, jak przeprowadzić pełne zajęcia z aplikacją.

Aplikacja Cyber Fox to połączenie rozrywki i edukacji, które wspiera rozwój dzieci w wieku przedszkolnym w różnych obszarach:
● matematyka
● pamięć
● logiczne myślenie
● słownictwo
● język angielski
● wiedza o świecie
● świadomość ekologiczna.

Cyber Fox realizuje zagadnienia z przedszkolnej podstawy programowej.

Aplikacja może być obsługiwana na monitorach/tablicach interaktywnych oraz tabletach.

Produkt pozwala nauczycielowi na przerobienie zagadnień z podstawy programowej w urozmaicony i angażujący sposób. Zadania i treści edukacyjne dopasowane są do potrzeb przedszkolaków, dzięki czemu pozytywnie wpływają na rozwój dzieci.
Gra zaczyna się od obejrzenia animowanej historii wprowadzającej do fabuły gry, następnie nauczyciel może wybrać jeden z dwóch trybów gry:

Tryb przygodowy - dzieci przechodzą przez wszystkie zadania, aż do osiągnięcia wszystkich celów gry.

Tryb nauczyciela - nauczyciel może przetestować zadania przed wykonaniem ich z dziećmi.

Aktywności dostępne w aplikacji:

Przygoda na Plantacji Owoców
Rozwijanie wrażliwości na przyrodę, poznawanie procesu rozwoju rośliny, nauka nazw warzyw i owoców.

Przygoda na Ekstremalnie Gorącej Pustyni
Poznawanie warunków panujących na pustyni, nauka nazw i charakterystyki zwierząt i roślin pustynnych, poznanie ogólnej zasady działania paneli słonecznych.

Przygoda w Muzeum Maszyn Podróżniczych
Wyjście do muzeum - kupowanie i kasowanie biletów, Nauka nazw i charakterystyki różnych pojazdów wodnych, lądowych i powietrznych, poznawanie części poszczególnych pojazdów.

Gry matematyczne
Liczenie i przeliczanie w zakresie od 1 do 20, przypisywanie liczby do zbioru w zakresie od 1 do 10, porównywanie liczebności zbiorów, nauka zapisu liczb od 1 do 20, dodawanie na zbiorach w zakresie od 1 do 5.

Gry logiczne
Rozróżnianie cech - kolory, wzory, zastosowanie przedmiotu, kategoryzacja według cech. Dopasowywanie obiektu do cienia, rozpoznawania różnic i podobieństw między przedmiotami. Kolorowanie zakodowanych obrazków.

Gry pamięciowe
Zapamiętywanie szczegółów na obrazku, odtwarzanie elementów obrazka z pamięci, zapamiętywanie lokalizacji przestrzennej przedmiotów, zapamiętywanie sekwencji dźwięków, odtwarzanie obrazka z pamięci.

Aktywności wplecione są w fabułę przygód Cyfrowego Lisa, który zabiera dzieci w podróż i wraz z nimi poznaje wielki świat.