Skip to main content

Scenariusz zabaw z wykorzystaniem pomocy dydaktycznej Misiowe humorki”

 

Kliknij w link i pobierz scenariusz w formacie pdf. scenariusz_zajec_036067_036116   

 

Opis pomocy dydaktycznej:

Pomoc dydaktyczna Misiowe humorki- co czuje miś? składa się z 4 pudełek wraz z obrazkami misiów doświadczających różnych stanów emocjonalnych: radość,  smutek, lęk,  złość oraz 24 kart przedstawiających osoby, przedmioty lub sytuacje, które wywołują w dzieciach określone emocje. Zadaniem dziecka jest segregowanie kart do odpowiednich misiów-pudełek, tak by treść karty była zgodna z emocją misia.

 

Cele realizowane z wykorzystaniem pomocy dydaktycznej:

  • Nauka rozpoznawania i nazywania podstawowych emocji.
  • Zwiększanie u dzieci zdolności empatii.
  • Uczenie zasad dobrego zachowania.
  • Rozwój umiejętności językowych.
  • Stymulowanie rozwoju myślenia przyczynowo-skutkowego.