Scenariusz zabaw z wykorzystaniem pomocy dydaktycznej „Misiowe humorki”
Kliknij w link i pobierz scenariusz w formacie pdf. scenariusz_zajec_036067_036116
Opis pomocy dydaktycznej:
Pomoc dydaktyczna Misiowe humorki- co czuje miś? składa się z 4 pudełek wraz z obrazkami misiów doświadczających różnych stanów emocjonalnych: radość, smutek, lęk, złość oraz 24 kart przedstawiających osoby, przedmioty lub sytuacje, które wywołują w dzieciach określone emocje. Zadaniem dziecka jest segregowanie kart do odpowiednich misiów-pudełek, tak by treść karty była zgodna z emocją misia.
Cele realizowane z wykorzystaniem pomocy dydaktycznej:
- Nauka rozpoznawania i nazywania podstawowych emocji.
- Zwiększanie u dzieci zdolności empatii.
- Uczenie zasad dobrego zachowania.
- Rozwój umiejętności językowych.
- Stymulowanie rozwoju myślenia przyczynowo-skutkowego.