Stół terapeutyczny

Kod produktu: 821026N
Dostępny

13 999,90 zł­­

Brutto
Opis
Interaktywne urządzenie zawierające gry oparte na animacjach świetlnych reagujących na ruchy rąk, co pozwala na bezpośrednie wpływanie na wyświetlany obraz ruchami dłoni (można w ten sposób m. in. dotykać biedronek siedzących na liściach, rybek w akwarium czy przebijać wirujące wokół bańki mydlane). Zajęcia przy stole motywują do podejmowania aktywności fizycznej, poprawiającej motorykę, koordynację, spostrzegawczość i szybkość reakcji, ale są także okazją do interakcji społecznych i po prostu dobrą zabawą.
Stół przeznaczony do użytkowania z urządzeniem jest sprzedawany osobno (095664). Jego wymiary są proporcjonalne do wyświetlanego obrazu, a biały kolor blatu podkreśla kolory.
Urządzenie jest bardzo łatwe w obsłudze - steruje się nim przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV). Jest to możliwe, ponieważ urządzenie składa się z integralnych elementów.
1. Możliwość połączenia od internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie)
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia
- 3G ready
2. Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników:
Gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego - głośność 20 W.
Pilot posiada przycisk umożliwiający zmniejszenie lub zwiększenie obrazu, tak aby dostosować jego wielkość do powierzchni, na której będzie wyświetlany obraz.
Gry:
1. Akwarium - w akwarium pływają kolorowe ryby, których ruch można przyspieszać delikatnym dotykiem.
2. Piłki - gra polega na odbijaniu piłki do współgraczy. Mogą temu towarzyszyć dodatkowe zabawy, np. przedstawianie się czy odpowiadanie na pytania po otrzymaniu piłki.
3. Łąka - motyle siedzące na kwiatach odlatują, gdy się ich dotyka. Kwiaty pozostają w delikatnym ruchu, przez co ćwiczona jest precyzja.
4. Biedronki - biedronki zmieniają kierunek ruchu pod wpływem dotyku. Grę można rozbudować o dodatkowe zadania, np. kierowanie dwiema biedronkami na raz w taki sposób, by nie zderzały się ze sobą.
5. Bańki - gra polega na przebijaniu za pomocą dotyku fruwających po planszy baniek. W lewym, górnym rogu wyświetla się licznik pokazujący, ile i jakiej wielkości baniek zostało przebitych.
6. Koła dynamiczne - duże, ruchome koła w pastelowych kolorach znikają pod wpływem dotyku. Po wygaśnięciu wszystkich 3 kół na planszy pojawiają się kolejne.
7. Koła statyczne - w tej grze wyświetlające się kolorowe koła są statyczne. Jest ich 6, a po wygaśnięciu wszystkich kół pojawiają się one ponownie.
8. Litery - gra złożona z 4 plansz. Polega na odnalezieniu właściwej litery spośród wyświetlanych na obracającym się kole. Po usłyszeniu litery należy ją odnaleźć i dotknąć pole, na którym się znajduje. Zarówno odpowiedź dobra, jak i zła jest sygnalizowana odpowiednim dźwiękiem. Gdy wszystkie litery zostaną prawidłowo zidentyfikowane, pokazuje się kolejna plansza (jest także możliwość zmiany planszy za pomocą wyświetlających się strzałek).
UWAGA! Aby wyświetlany obraz w całości zmieścił się na blacie stołu, pomieszczenie powinno mieć min. 3 m wysokości.
Wymiary obrazu przy odległości urządzenia od stołu wynoszącej 1,8 m: 211 x 131 cm
Obraz można pomniejszyć aby dopasować do mniejszego rozmiaru stołu, jednak jego proporcje zawsze będą wynosiły 16:9.
W przypadku urządzeń multimedialnych i elektronicznych oraz produktów wymagających legalizacji, dokumenty bezpieczeństwa (certyfikaty, deklaracje zgodności CE, potwierdzenia legalizacji) dołączane są przez producenta bezpośrednio do produktu. Dokumentu należy spodziewać się w załączonych kartach gwarancyjnych, instrukcjach etc.

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę