Praktyczne wskazówki do pracy z uczniem w ramach realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole

Kod produktu: 199237
Dostępny

24,90 zł­­

% 49,90 zł­­ (oszczędność 50.1%)
Brutto
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 49,90 zł
Opis

Książka „Praktyczne wskazówki do pracy z uczniem z ramach realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w szkole” jest kontynuacją opracowania „Diagnoza ucznia w ramach indywidualizacji nauczania”, przeznaczoną dla nauczycieli szkół podstawowych.

Poradnik powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie nauczycieli i pedagogów, którzy po zdiagnozowaniu różnorodnych zaburzeń w zakresie funkcjonowania psychoruchowego uczniów i wychowanków chcą podjąć odpowiednie oddziaływania terapeutyczne.

Poradnik zawiera propozycje różnorodnych ćwiczeń stymulujących rozwój zaburzonych funkcji: motoryki małej i dużej, lateralizacji, analizatorów - wzrokowego i słuchowego, mowy i języka oraz operacji myślowych i pamięci.

Dwa rozdziały poświęcone zostały zebraniu wskazówek dotyczących sposobów pracy z dziećmi ujawniającymi różnego rodzaju trudności w nauce lub zachowaniu oraz współpracy z ich rodzicami.

Ważnym elementem opracowania jest część prezentująca tworzenie indywidualnego planu oddziaływań terapeutyczno-edukacyjnych dla ucznia w ramach indywidualizacji nauczania.

Podręcznik zawiera również „Słowniczek terminów”, w którym wyjaśnione zostały najważniejsze pojęcia dotyczące rozwoju i terapii dziecka.

Książka została wzbogacona o 2 załączniki: „Karta diagnozy porównawczej”, do której można wpisywać informacje na temat funkcjonowania psychoruchowego dziecka i jego umiejętności oraz „Karta doboru ćwiczeń usprawniających zaburzone funkcje u ucznia”, dzięki której nauczyciel po sporządzeniu diagnozy będzie mógł dobrać ćwiczenia stymulujące rozwój zaburzonych funkcji i umiejętności u dziecka.


Podręcznik zawiera 80 stron formatu A4


• od 6 lat

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę