Szacuję, przeliczam, obliczam
  • Szacuję, przeliczam, obliczam
  • Szacuję, przeliczam, obliczam
  • Szacuję, przeliczam, obliczam
  • Szacuję, przeliczam, obliczam
  • Szacuję, przeliczam, obliczam
  • 110108
  • dostępny
  • Darmowa dostawa!
399,90 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Zestaw plansz oraz ćwiczeń interaktywnych wspomagających organizację zajęć z zakresu edukacji matematycznej.

Zastosowanie: zajęcia dydaktyczne, wstęp do nauki matematyki, edukacja matematyczna, zajęcia dodatkowe, terapia pedagogiczna.


Odbiorcy: nauczyciele klas 1 - 3, nauczyciele pracujący w świetlicy, terapeuci, nauczyciele przedszkola.

Użytkownicy: uczniowie klas 1 – 3, dzieci z nieharmonijnym rozwojem, dzieci przedszkolne.

Program multimedialny Szacuję, przeliczam, obliczam może być wykorzystany jako: 
• urozmaicenie zajęć z edukacji matematycznej, 
• wzbogacenie zajęć wyrównawczych z matematyki, 
• materiał do wykorzystania na zajęciach z dziećmi z trudnościami w uczeniu się matematyki. 

Produkt wspomaga realizację podstaw programowych, w tym: 
• podejmowanie samodzielnej aktywności matematycznej; 
• posługiwanie się podstawowymi pojęciami matematycznymi umożliwiającymi zabawę, naukę i eksperymentowanie w przestrzeni;
• zagospodarowywanie przestrzeni, nadawanie znaczenia umieszczonym w niej przedmiotom, określanie ich położenia, liczby, kształtu, wielkości, ciężaru oraz kierunku; 
• posługiwanie się w zabawie i w trakcie wykonywania innych czynności pojęciami dotyczącymi czasu (np. wczoraj, dzisiaj, jutro, rano, wieczorem), w tym nazwami pór roku, nazwami dni tygodnia; 
• przeliczanie elementów zbiorów w czasie zabawy, prac porządkowych, ćwiczeń 
i wykonywania innych czynności; eksperymentowanie z tworzeniem kolejnych liczb, wykonywanie dodawania i odejmowania w sytuacji użytkowej; 
• klasyfikacja przedmiotów według: wielkości, kształtu, koloru, przeznaczenia. 

Szacuję, przeliczam, obliczam zawiera ćwiczenia: 
• w rozpoznawaniu kształtów, 
• w rozpoznawaniu wielkości, 
• w rozpoznawaniu kolorów, 
• w określaniu czasu (zegar, kalendarz), 
• orientacji w przestrzeni i schemacie ciała (pojęcia: nad, pod, obok, prawo, lewo, góra, dół), 
• zabawy matematyczne.

Pozostałe programy z tej serii to: "Klaszczę, tupię, podskakuję"  (110106) oraz "Grafomotoryka od szlaczka krzywego do pisma pięknego" (110107).

Programy współpracują również z: 
tablicą interaktywną
komputerem z panelem dotykowym

Wymagania techniczne: 
• System operacyjny: Windows XP/Vista/7/8.x/10 wersje 32-bit i 64-bit 
• Pamięć RAM: 1 GB (dla systemu 32-bit) lub 2 GB (dla systemu 64-bit) 
• Procesor: 2,8 gigaherca (GHz) 
• Port USB 2.0 lub 3.0 
• Karta graficzna pracująca z rozdzielczością 1024x768 
• Karta dźwiękowa, mysz komputerowa, głośniki lub słuchawki 
• Wymaga zainstalowanego oprogramowania Adobe Flash Player.

 

ilość stanowisk: 1

licencja: bezterminowa

Wiek
7-9 lat
Wiek
3-6 lat
Przeznaczenie
przedszkole
Przeznaczenie
szkoła podstawowa
Przeznaczenie
szkoła I-III
Przeznaczenie
edukacja włączająca

Mogą Ci się spodobać