Pracownia językowa Sensolab Multiplex 16 - meble białe

Kod produktu: 085500W
Oczekujemy na dostawę
Kolor płyty

29 999,90 zł­­

Brutto
Opis

Pracownia językowa Sensolab Multiplex 16


Sensolab Multiplex to kompletne wyposażenie pracowni językowej zawierające sprzęt wraz z oprogramowaniem oraz wyposażenie meblowe – biurka i krzesła. Cena zawiera także montaż.
 

Sensolab to nowoczesne laboratorium stworzone do efektywnej nauki języków obcych. To kompleksowy produkt, który daje nauczycielowi szerokie pole manewru w zarządzaniu lekcjami – możliwość dzielenia uczniów na grupy bez konieczności zmiany miejsc, łączenie się z uczniami drogą werbalną oraz wiele innych funkcji. Program jest w stanie rejestrować wiele ścieżek audio na raz i zapisywać na komputerze prowadzącego.


SensoLab pomaga nauczycielowi w zarządzaniu organizacją, przebiegiem i efektywnym wykorzystaniem każdej minuty zajęć. Nauczanie zindywidualizowane w pracowni SensoLab realizuje się poprzez wykorzystywanie wielu funkcji, trybów pracy, podziału na grupy. Nauczyciel ma możliwość kierowania swojej uwagi na poszczególnych uczniów i dostosowywania formy nauczania do ich predyspozycji. W klasie wyposażonej w pracownię SensoLab każdy słuchacz pracuje w swoim własnym rytmie i na odpowiednim dla siebie poziomie, a w zależności od potrzeb grupy stworzone przez nauczyciela różnić się mogą liczebnością i składem. Mnogość funkcji i wariantów przy zachowaniu prostoty obsługi sprawia, że Multimedialna Pracownia Językowa SensoLab pod względem sprzętowym i programowym nie ma swojego odpowiednika na polskim rynku.


OPIS OPROGRAMOWANIA:

    
  • Lista uczniów
  • 
  • tworzenie klas i list uczniowskich
  • 
  • przypisywanie ucznia do danego stanowiska poprzez funkcję „przeciągnij i upuść”(„D&P”)
  • 
  • sortowanie list zarówno alfabetycznie jak i po numerze stanowiska
  • 
  • ukrywanie i chowanie listy uczniów i klas
  • 
  • sprawdzanie obecności przy uruchomieniu programu
  • 
  • zaznaczenie obecnych i nieobecnych w trakcie pracy z programem (program rozróżnia graficznie i uwzględnia stanowiska nieaktywne przy podziałach na grupy)
  • 
  • aktywowanie obecności spóźnionych na zajęcia bez konieczności restartu programu
  • 
  • zamiana miejsc uczniów na stanowiskach realizowana w prosty sposób w programie poprzez D&P


Sala:

    
  • możliwość zdefiniowania ilości stanowisk
  • 
  • możliwość zmiany ustawienia sali (położenie ikon stanowisk można ustawiać poprzez D&P)
  • 
  • możliwość odwzorowania w programie rozmieszczenia stanowisk z sali
  • 
  • personalizacja tła - ustawianie dowolnego tła poprzez wybór szablonu lub dowolnego zdjęcia (JPEG/PNG)
  • 
  • możliwość ustawienia schematu klasy jako tła w programie
  • 
  • ustawianie wielkości ikon stanowisk (trzy poziomy) – uwzględnia różne ilości stanowisk oraz rozdzielczość wyświetlacza
  • 
  • zapamiętywanie układu sali - osiem programowalnych przycisków, tzw. makra z możliwością tworzenia nazw
  • 
  • kolorystyczne rozróżnienie poszczególnych grup
  • 
  • włączenie / wyłączenie wszystkich mikrofonów
  • 
  • włączenie / wyłączenie wszystkich słuchawek
  • 
  • timer (minutnik)
  • 
  • instrukcja obsługi programu dostępna z poziomu aplikacji


Stanowisko ucznia – ikona podstawowa

    
  • kolor tła jest unikalny dla każdej grupy
  • 
  • informacja do której grupy uczeń przynależy
  • 
  • informacja, czy mikrofon ucznia jest aktywny/nieaktywny
  • 
  • informacja czy słuchawki ucznia są aktywne/nieaktywne
  • 
  • wizualizacja indywidualnego poziomu głośności
  • 
  • numer stanowiska ucznia
  • 
  • imię i nazwisko ucznia


Stanowisko ucznia – ikona rozszerzona

    
  • włączenie mikrofonu ucznia (dioda zielona)
  • 
  • wyłączenie mikrofonu ucznia (dioda szara)
  • 
  • włączenie słuchawek ucznia (dioda zielona)
  • 
  • wyłączenie słuchawek ucznia (dioda szara)
  • 
  • regulacja poziomu głośności słuchawek ucznia
  • 
  • konwersacja indywidualna – przycisk automatycznego przeniesienia ucznia do prywatnej (wyłącznej) grupy z nauczycielem
  • 
  • konwersacja indywidualna – włączenie słuchawek, włączenie mikrofonu, wyłączenie źródła audio
  • 
  • zmiana (wybór) grupy do której dane stanowisko jest (ma być) przynależne
  • 
  • włączanie/wyłączanie mikrofonów całej grupy
  • 
  • włączanie/wyłączanie słuchawek całej grupie
  • 
  • nauczycielski podsłuch konwersacji wybranej grupy
  • 
  • wybór źródła dźwięku, które ma być odtwarzane w danej grupie (możliwość wyboru tego samego źródła audio w różnych grupach)


Panel nauczyciela

    
  • dołączanie do wybranej grupy
  • 
  • wybór źródła dźwięku, które ma być odtwarzane w danej grupie (w której znajduje się nauczyciel)
  • 
  • włączenie mikrofonu lektora (dioda zielona)
  • 
  • wyłączenie mikrofonu lektora (dioda szara)
  • 
  • włączenie słuchawek lektora (dioda zielona)
  • 
  • wyłączenie słuchawek lektora (dioda szara)
  • 
  • włączenie nagrywania tego, co lektor słyszy w słuchawkach (dioda czerwona) – automatyczne uruchomienie nagrywania, możliwość zapisu do pliku w formacie wav
  • 
  • regulacja poziomu głośności słuchawek lektora


Tryby pracy, grupy, selekcje

    
  • tryb wszyscy – wszystkie stanowiska znajdują się w jednej grupie (mogą się słyszeć i mogą mieć to samo źródło audio)
  • 
  • tryb indywidualny – każde stanowisko stanowi niejako osobną grupę (uczeń słyszy siebie w słuchawkach i kontroluje własną wymowę, nie słyszy innych stanowisk; wszyscy mogą mieć to samo źródło audio)
  • 
  • tryb własny – tworzenie dowolnych grup przez nauczyciela w sposób manualny
  • 
  • tryb „inteligentny” - algorytm generowania grupy w taki sposób, aby żaden z uczniów nie pozostał bez grupy (nieobecności, „dzielenie z resztą”, itd..)
  • 
  • praca w parach – wszystkie stanowiska są dzielone na grupy dwuosobowe
  • 
  • trójki – praca w grupach trzyosobowych
  • 
  • czwórki – praca w grupach czteroosobowych
  • 
  • dwie grupy – podział na dwie równe grupy
  • 
  • zamiana grup – uwzględnia również zmianę przypisanego do grupy źródła audio
  • 
  • trzy grupy – podział na trzy równe grupy
  • 
  • cztery grupy – podział na cztery równe grupy
  • 
  • selekcja kolejna – stworzenie grup zgodnie z kolejnymi numerami stanowisk
  • 
  • selekcja losowa – automatyczne (dowolne) przypisanie stanowisk do poszczególnych grup przez program
  • 
  • selekcja ręczna - nauczyciel tworzy grupy manualnie w dowolny sposób
  • 
  • funkcja „resetuj” - powrót do ustawienia pierwotnego z odłączeniem źródeł audio (tryb „wszyscy” - nauczyciel mówi z podsłuchem własnym, wszyscy uczniowie słuchają i mają wyłączone mikrofony)
  • 
  • funkcja „tuba” - przytrzymanie przycisku włącza ustawienie „nauczyciel mówi, reszta słucha” - wyłączenie tej funkcji powoduje powrót do ustawień poprzednich (podział na grupy, przypisanie wejść audio, etc.)


Nagrywanie cyfrowe

    
  • zapis plików audio w formacie *.WAV (ścieżka katalogu bazowego do ustawienia w konfiguracji)
  • 
  • stanowiska – jednoczesny zapis audio konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików (tyle ścieżek-plików, ile stanowisk)
  • 
  • grupy – jednoczesna rejestracja audio konwersacji wszystkich grup do osobnych plików (zsumowanie mikrofonów w grupie; tyle ścieżek-plików, ile grup)
  • 
  • grupy + stanowiska – jednoczesne nagrywanie konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików i konwersacji wszystkich grup do osobnych plików (liczba ścieżek-plików to suma liczby stanowisk i grup)

 

Tłumaczenia symultaniczne

    
  • min. 6 kanałów-języków (grup) wejściowych i wyjściowych
  • 
  • min. 2 sprzętowe źródła audio
  • 
  • możliwość realizowania tłumaczenia bezpośredniego lub pośredniego
  • 
  • jednoczesne nagrywanie konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików i konwersacji wszystkich grup do osobnych plików (liczba ścieżek-plików to suma liczby stanowisk i grup)
  • 
  • nauczycielski podsłuch konwersacji wybranej grupy
  • 
  • dołączanie nauczyciela do wybranej grupy


Dodatkowe ustawienia

    
  • domyślny czas minutnika
  • 
  • globalne ustawienie głośności (dla słuchawek na wszystkich stanowiskach)
  • 
  • regulacja głośności nagrywania
  • 
  • ustawienie ścieżki katalogu z nagraniami
  • 
  • definiowanie aktywnej ilości wejść audio (podłączonych urządzeń) – maksymalnie 8
  • 
  • możliwość przypisania nazw własnych poszczególnym wejściom audio
  • 
  • regulacja głośności poszczególnych wejść audio
  • 
  • wybór języka (min. j. angielski, j. polski)


Funkcje specjalne
1. Multiplex: jednoczesne nagrywanie nauczyciela, grup i stanowisk z automatycznym utworzeniem plików audio, bez wykorzystania zewnętrznego sprzętowego rejestratora audio.
2. Głuchy telefon: np. uczeń na stan. 1 słyszy tylko nauczyciela, stan. 2 słyszy tylko stan. 1, stan. 3 słyszy tylko stan. 2, stan. 4 słyszy tylko stan. 3, stan. 5 słyszy tylko stan. 4, itd. (min. 16 stanowisk). Realizując funkcję „głuchego telefonu” wszystkie stanowiska mają włączone mikrofony.
3. Czytanie: wszyscy uczniowie czytają w tym samym czasie ten sam tekst (w słuchawkach słyszą tylko siebie) i jednocześnie te wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów-tyle ścieżek/plików). Realizując funkcję „Czytanie” nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska.
4. Audio-lingual: wszyscy uczniowie w tym samym czasie odsłuchują tę samą audycję z nagranymi zwrotami i powtarzają je na głos (nie słyszą się wzajemnie). Realizując funkcję „audio-lingual” nauczyciel ma możliwość podsłuchu wybranego stanowiska, a wszystkie wypowiedzi są nagrywane do osobnych plików (ilu uczniów-tyle ścieżek/plików).
5. Panel Lektora: niezależenie od przypisanych uczniom źródeł audio i trybu pracy nauczyciel ma możliwość odsłuchu innego źródła dźwięku; niezależnie od rejestracji „nagrywania cyfrowego”, tzn. równolegle lektor ma możliwość rejestracji całej lub fragmentu lekcji do osobnego pliku audio (nagrywanie tego, co słyszy w swoich słuchawkach).
6. Tłumaczenia symultaniczne: min. 6 kanałów-języków (grup) wejściowych i wyjściowych, min. 2 sprzętowe źródła audio, możliwość realizowania tłumaczenia bezpośredniego lub pośredniego.

DANE TECHNICZNE:
1. JSC - JEDNOSTKA CENTRALNA SYSTEMU – 1 SZT.
metalowa obudowa umieszczona w biurku lektora lub na blacie; max. Wym. 35 x 5 x 40 cm (szer x wys. x gł.)
wysokość modułu w przypadku montażu w szafie typu Rack: max. 1U
min. 3 niezależne sprzętowe wejścia sygnału audio (mini jack 3,5 mm) z opcją dystrybuowania dźwięku z każdego wejścia do oddzielnej grupy (min. 3 grupy odsłuchują jednocześnie inny program)
min. 2 wejścia audio (mini jack 3,5 mm) na panelu przednim jednostki centralnej
wyjście na głośniki zewnętrzne: terminal zaciskowy 2pin
min. 1 wyjście audio REC (mini jack 3,5 mm) – recorder nauczyciela
uruchamianie centralki za pomocą przełącznika on/off z diodową sygnalizacją statusu pracy
moduł USB typu A do podłączenia komputera zgodny z USB 2.0
maks. 5 portów power/data typu RJ45
sprzętowy potencjometr z płynną regulacją poziomu głośności głośników
wbudowany wzmacniacz 2x50W, wbudowany zasilacz 65W
podłączenie lektorskich słuchawek z mikrofonem: 2 x mini jack 3,5 mm
komplet dedykowanych przewodów audio i power/data zgodnych z typami złącz sterownika niezbędnych do właściwego działania systemu

TECHNOLOGIA JSC
architektura systemu: konwersja ADC (analog to digital) – cyfrowy mikser audio – konwersja DAC (digital to analog)
multipleks digital CAV (Control, Audio, Voice) – zastosowanie trzech magistrali cyfrowych
control bus – cyfrowe sterowanie funkcjami pracowni
audio bus – cyfrowe przesyłanie / przełączanie sygnałów audio
voice bus – cyfrowe przesyłanie / przełączanie dźwięków z mikrofonów
cyfrowy rejestrator audio – jednoczesne nagrywanie 37 ścieżek audio z automatycznym utworzeniem 37 plików audio (wersja na 24 stanowiska) lub 25 ścieżek audio (wersja na 16 stanowisk)
cyfrowa komunikacja pomiędzy stanowiskami – cyfrowy przesył sygnałów
cyfrowa komunikacja pomiędzy JCS a pulpitami uczniów – cyfrowy przesył sygnałów
cyfrowa komunikacja pomiędzy JCS a PC lektora – cyfrowy przesył sygnałów

2. OPROGRAMOWANIE STERUJĄCE – 1 SZT.
umożliwia obsługę pracowni z tablicy interaktywnej, z komputera
lista uczniów sortowana zarówno alfabetycznie jak i po numerze stanowiska
min. 8 programowalnych przycisków (makr zapamiętujących układ sali) z możliwością tworzenia nazw
praca indywidualna – jednoczesna rejestracja audio konwersacji wszystkich stanowisk do osobnych plików
praca w parach – wszystkie grupy dwuosobowe mogą jednocześnie odsłuchiwać to samo źródło audio
praca w trójkach
praca w czwórkach
praca w grupach 5 lub 6 osobowych
praca w dowolnie konfigurowanych grupach 2,3,4 osobowych
dowolne grupy – o ilości grup oraz rozdziale stanowisk każdorazowo decyduje nauczyciel
funkcja sprawdzania obecności - program uwzględnia stanowiska nieaktywne
edycja ustawienia sali (położenie ikon stanowisk predefiniowane i ustawiane przez użytkownika poprzez tzw. „przeciągnij i upuść”)
personalizacja tła - ustawianie dowolnego tła poprzez wybór szablonu lub dowolnego zdjęcia

3. OPROGRAMOWANIE MAGNETOFONU CYFROWEGO Z TRENEREM WYMOWY
WERSJA NA 24 STANOWISKA - 25 SZT.
WERSJA NA 16 STANOWISK - 17 SZT.
dwie ścieżki rejestratora dające możliwość jednoczesnego odsłuchiwania audycji i nagrywania
funkcja magnetofonu (wybór prędkości odtwarzania)
funkcja rejestratora (10 znaczników wyodrębniających część zapisu)
graficzne przedstawienie przebiegu dźwięku i porównanie z oryginałem - zapis wykresu oscyloskopowego wymawianego wyrazu/frazy


4. WYSOKIEJ JAKOŚCI SŁUCHAWKI Z MIKROFONEM DYNAMICZNYM
WERSJA NA 24 STANOWISKA - 25 SZT.
WERSJA NA 16 STANOWISK - 17 SZT.

słuchawki: impedancja 2x32Ω, czułość 110±3dB, częstotliwość 20~20000Hz, maksymalna moc wyjściowa 2x100 mW,
mikrofon: impedancja 200Ω, czułość -48±3dB, częstotliwość 30~16000Hz
trwałe, odporne na uszkodzenia mechaniczne, miękka, elastyczna obudowa, eliminujący szum otoczenia mikrofon kierunkowy na giętkim pałąku, duże nauszniki szczelnie kryjące ucho, 2 x mini jack 3,5 mm

5. PULPIT UCZNIA
WERSJA NA 24 STANOWISKA - 12 SZT.
WERSJA NA 16 STANOWISK - 8 SZT.
metalowa obudowa; umieszczony w kanale kablowym stołu lub na blendzie; wymiary max: 12 cm x 14 cm x 4 cm (szer x wys. x gł.)
podłączenie dwóch stanowiskowych słuchawek z mikrofonem 2 x mini jack 3,5 mm
wejście audio (2 x mini jack 3,5 mm) - pozwala na podłączenie telefonu, tabletu, magnetofonu, komputera i odsłuch odtwarzanego audio
wyjście audio (2 x mini jack 3,5 mm) - pozwala na podłączenie rejestratora cyfrowego, dyktafonu, magnetofonu, komputera i nagrywanie dialogu prowadzonego z lektorem, w parze lub dyskusji w grupach roboczych, czy słyszanej audycji oraz własnego głosu
komplet dedykowanych przewodów power/data: 2 x patch cord (2 m) cat.6
wejścia / wyjścia: maks. 5 x RJ45 (port power/data)

6. UCHWYT NA SŁUCHAWKI
WERSJA NA 24 STANOWISKA - 24 SZT.
WERSJA NA 16 STANOWISK - 16 SZT.
wykonany z blachy stalowej, pokryty powłoką matową epoksydową
brak widocznych elementów montażowych (śrub, wkrętów)
wyprofilowany bez ostrych krawędzi
wyznaczona strefa gięcia gwarantująca bezpieczeństwo użytkowania

7. GŁOŚNIK MONTOWANY W BLENDZIE BIURKA LEKTORSKIEGO
konfiguracja głośników: 6,5&•39;&•39;
impedancja: 8Ω
moc: 50W
zakres częstotliwości: 60Hz – 10kHz
efektywność (1W/1m): 90dB
wymiary Ø 226/192mm x 63mm
kolor: biały

WYMAGANIA DODATKOWE

    
  • ergonomiczne szeregowe połączenia (jednostka centralna łączy się z pierwszym pulpitem, a kolejne pomiędzy sobą); nie dopuszcza się aby wszystkie stanowiska uczniowskie łączyły się z jednostką centralną bezpośrednio
  • 
  • gwarancja na pracownię minimum 24 miesiące w tym na słuchawki
  • 
  • nieodpłatne aktualizacje oprogramowania co najmniej przez okres gwarancji na pracownię
  • 
  • dostarczenie z pracownią instrukcji w języku polskim


Wyjście dźwięku (głośnik zewnętrzny)

    
  • dystrybucja wybranego źródła audio z Jednostki Centralnej Systemu (min. 3 audio in) na zewnętrzny głośnik
  • 
  • dystrybucja na zewnętrzny głośnik wybranej (dowolnej) grupy - praca na forum – 8 grup
  • 
  • dystrybucja na zewnętrzny głośnik wybranego stanowiska (mikrofon ucznia) – prezentacja – 16 stanowisk
  • 
  • dystrybucja na zewnętrzny. głośnik wykładu lektora
  • 
  • dystrybucja na zewnętrzny głośnik 1 z 28 dostępnych kanałów audio


Wybór źródła dźwięku w grupach dyskusyjnych (min. 8 grup odsłuchuje jednocześnie inne źródło)

    
  • wybór spośród min. 3 wejść audio Jednostki Centralnej Systemu
  • 
  • wybór dowolnej (innej) grupy - min. 7 kanałów audio
  • 
  • wybór dowolnego stanowiska spoza grupy własnej - min. 14 kanałów audio
  • 
  • możliwość wyboru tego samego źródła audio w różnych grupach
  • 
  • łączna ilość dostępnych źródeł audio: min. 24


WYPOSAŻENIE MEBLOWE dla wersji w kolorze klonowym:

    
  • 098118PJ Stół Lektor do pracowni językowej prosty, 2 szt.
  • 
  • 098119PJ Stół Lektor do pracowni językowej prawy, 2 szt.
  • 
  • 098120PJ Stół Lektor do pracowni językowej prawy narożny, 1 szt.
  • 
  • 098121PJ Stół Lektor do pracowni językowej lewy, 2 szt.
  • 
  • 098122PJ Stół Lektor do pracowni językowej lewy narożny, 1 szt.
  • 
  • 098123PJ Biurko Lektor do pracowni językowej, 1 szt.
  • 
  • 092872 Krzesło Flexi, rozm. 6, szare, 16 szt.
  • 
  • 548100 Krzesło obrotowe, szaro-czarne, 1 szt.

WYPOSAŻENIE MEBLOWE dla wersji w kolorze białym

    
  • 098118WPJ Stół Lektor do pracowni językowej prosty, 2 szt.
  • 
  • 098119WPJ Stół Lektor do pracowni językowej prawy, 2 szt.
  • 
  • 098120WPJ Stół Lektor do pracowni językowej prawy narożny, 1 szt.
  • 
  • 098121WPJ Stół Lektor do pracowni językowej lewy, 2 szt.
  • 
  • 098122WPJ Stół Lektor do pracowni językowej lewy narożny, 1 szt.
  • 
  • 098123WPJ Biurko Lektor do pracowni językowej, 1 szt.
  • 
  • 092872 Krzesło Flexi, rozm. 6, szare, 16 szt.
  • 
  • 548100 Krzesło obrotowe, szaro-czarne, 1 szt.

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę