• 821050
  • oczekujemy na dostawę
  • Darmowa dostawa!
12 999,90 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Opis

Interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu. Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego rzutnika tworzy „wirtualny, magiczny dywan”, na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami. Wymiary „wyświetlanego obszaru” to ok. 2,2 x 3,5 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia). Magiczny Dywan posiada teraz nowe, interaktywne menu. Może być obsługiwany przez nauczyciela na dwa sposoby: albo steruje on urządzeniem przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV), albo całkowicie interaktywnie - ruchami rąk i nóg. Osoby przyzwyczajone do pilota mogą wyłączyć interaktywność menu w „opcjach”, które obecnie są dostępne pod klawiszem MODE.
1. Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie).
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry),
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych,
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw - 3G ready.
2. Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników: gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego - głośność 20 W.
Dane techniczne:
• sterowanie za pomocą pilota
• wyposażony w czujniki ruchu
• wbudowany projektor szerokokątny
• wbudowany komputer z procesorem Intel
• montażu sufitowy z możliwością regulacji 40-55 cm
• nadaje się do jasnych, gładkich powierzchni
• rozmiar pola gry na wysokości 3 m wynosi około 2,2 x 3,5 m
• waga 8,3 kg
• wymiary 33 x 20,5 x 31 cm (bez rączki)
• zużycie energii 375 W

Informacja na temat wymiarów obrazu w zależności od wysokości, na jakiej wisi urządzenie znajduje się w tabeli na str. 15 instrukcji: https://funtronic.eu/wp-content/uploads/2018/01/PL_Instrukcja_Obslugi_2018_online.pdf


W komplecie zestaw 100 gier i zabaw interaktywnych. Po aktywacji gry pojawia się ekran z jej nazwą i pole start. Przed wejściem do gry można odtworzyć krótką animację, która pokazuje, jak grać (ikona w prawym dolnym rogu ekranu). Wszystkie dotychczasowe gry zyskały nową szatę graficzną. Poprawiony został także efekt grywalności większości gier - wprowadzono nowe ulepszone mechanizmy wykrywania ruchu.
Opis gier:
• GRA MIŚ SZUKA MIODU
Uczestnicy muszą odnaleźć jak największą ilość garnuszków z miodem, omijając fruwające pszczoły, które również mają ochotę na miód. Aby zaznaczyć garnuszek dziecko wskakuje na niego, tupie nogą, macha nad nim ręką lub głową.
• GRA KAMYCZKI
Zadaniem dziecka jest skakanie po kamyczkach w kolejności pojawiających się cyferek od 9 do 1. Aby zaznaczyć kamyczek należy na niego wskoczyć, tupnąć nogą, machnąć nad nim ręką lub głową.
• GRA KOLOROWE PIANINO
Pianino umożliwia dziecku zagranie dowolnego dźwięku poprzez tupnięcie nogą lub uderzenie ręką w odpowiedni klawisz.
• GRA WODA
Zachęca dziecko do aktywności imitującej zachowania w wodzie. Dzieci mogą stąpać lub pływać w wodzie bez zamoczenia ubranka.
• GRA PIŁKA NOŻNA
Polega na strzeleniu gola przeciwnikowi. Dziecko porusza piłką poprzez wskoczenie na nią lub tupnięcie nogą. Wygrywa uczestnik, który strzeli najwięcej bramek.
• GRA KWIATKI
Zadaniem dziecka jest zaznaczanie kwiatków, na których pojawiają się cyfry, w odpowiedniej kolejności od 1 do 9. Aby zaznaczyć kwiatek należy na niego wskoczyć, tupnąć nogą, machnąć nad nim ręką lub głową. Wygrywa dziecko, które pierwsze wskaże wszystkie kwiatki.
• GRA LITERKI
Zadaniem dziecka jest zaznaczanie kwiatków, na których pojawiają się litery alfabetu, w odpowiedniej kolejności od A do Z. Aby zaznaczyć kwiatek należy na niego wskoczyć, tupnąć nogą, machnąć nad nim ręką lub głową. Wygrywa dziecko, które pierwsze wskaże wszystkie kwiatki.
• GRA TROPICIELE ŚLADÓW
Dziecko tropi zwierzątka po ich śladach, jakie zostawiają na planszy. Jeśli zadanie będzie wykonywane zbyt wolno, ślady znikają i grę należy rozpocząć od początku. Na końcu trasy wyznaczonej pojawiającymi się śladami pojawia się zwierzątko, które te ślady pozostawiło. Dzieci mogą więc zgadywać kogo tym razem tropią. Gra rozwija cierpliwość i dokładność.
• GRA WESOŁE MINKI
Zadanie polega na znalezieniu smutnej minki i odczarowaniu jej na wesołą.
Aby odczarować smutną minkę na wesołą, dziecko musi klepnąć ją ręką lub tupnąć na nią nogą.
• GRA MINKOWA PLANSZA polega na wypełnieniu całej planszy wesołymi minkami. Zadaniem dziecka jest odszukiwanie smutnych minek i odczarowanie ich na wesołe.
Aby zamienić smutną minkę na wesołą należy klepnąć ją rączką lub tupnąć na nią nóżką.
Trzeba się jednak spieszyć - wesołe minki szybko się nudzą i uciekają.
• GRA MINKOWE PUZZLE
Uczestnik zabawy szukając wesołych minek musi wypełnić nimi całą planszę, aby je zatrzymać na dłużej. Należy jednak unikać smutnych minek. Aby zatrzymać wesołą minkę należy klepnąć ją rączką lub tupnąć na nią nóżką. Trzeba się jednak spieszyć - wesołe minki szybko się nudzą i uciekają.
• GRA LIŚCIE
Zabawa pozwala dzieciom rozgarniać liście tak, jak to robią jesienią w parku. Należy jednak uważać, bo wiatr psotnik będzie się starał ponownie je nawiewać. Gra pozwala na zabawę i relaks większej liczby uczestników.
• GRA PLANETY
Gra polega na odgadnięciu wyglądu planety. Na panelu sterującym statku kosmicznego pojawia się nazwa, a na ekranie 3 ilustracje planet. Aby wskazać właściwą, wystarczy na nią wskoczyć lub tupnąć nóżką. Odpowiedni dźwięk mówi nam czy odpowiedź była dobra czy zła, ale nie ma się czym przejmować, bo złe odpowiedzi można poprawić i bardzo dużo się nauczyć już przy pierwszej turze!
• GRA ELF
Zabawa polega na zebraniu jak największej liczby prezentów w ciągu 4 minut. Aby pomóc ELFOWI złapać prezent, należy stanąć u dołu obrazu i tupnąć nóżką pod spadającą paczką. ELF przybiegnie i złapie ją. W nagrodę dziecko może odkopać ze śniegu tajemniczy przycisk i nacisnąć go. Gra uczy refleksu i cierpliwości.
• GRA SŁOŃ I CUKIER
Gra polega na zebraniu wszystkich kostek cukru. Aby zebrać kostkę cukru wystarczy tupnąć na nią nóżką lub machnąć nad nią rączką. Trzeba uważać na słonia, bo on też bardzo lubi cukier i chętnie go zjada. Gdy słoń zje kostkę cukru, robi sobie krótką drzemkę, wtedy mamy szansę odzyskać utracony cukier. Gra rozwija spryt i refleks.
• GRA GRZYBOBRANIE
Uczestnik gry ma na celu zebranie pojawiających się na leśnej ścieżce grzybków. Aby zebrać brązowy grzybek wystarczy na niego tupnąć nóżką, jednocześnie uważając na jeże, które też mają na nie ochotę. Gdy dotkniemy jeża, ten zabiera nam zdobyty wcześniej grzybek. Należy także pamiętać, aby trzymać się wyznaczonej ścieżki i nie obudzić sowy! Gra rozwija spryt i refleks.
• GRA DROGA PRZEZ LAS
Gracz musi zebrać wszystkie grzyby rosnące na ścieżce, ale nie wolno nadepnąć na jeża, bo on tego bardzo nie lubi. Należy trzymać się wyznaczonej ścieżki, aby nie obudzić sowy bo zacznie pohukiwać! Gra rozwija spryt i refleks.
• GRA BANANOWA KRAINA
Gra polega na zerwaniu jak największej liczby kiści bananów zanim spadną na ziemię. Aby pomóc małpce zerwać banany uczestnik staje na dole obrazu i tupie nóżką w odpowiednią lianę. Małpka wskoczy na nią i zerwie banany. Trzeba się spieszyć, bo banany spadają coraz szybciej! Gra uczy dokładności i refleksu.
• GRA PĘKAJĄCE BALONIKI
Zabawa polega na przebijaniu latających baloników. Aby przebić balonik można go klepnąć rączką lub tupnąć nóżką. Gra pozwala wykorzystać nadmiar posiadanej przez dzieci energii przed kolejnym zadaniem lub działaniem wymagającym większego skupienia.
• GRA SUPER TENIS
Uczestnicy gry mają szansę serwować i odbijać wirtualną piłką do tenisa. Aby zaserwować należy machnąć nóżką nad piłką serwisową. Aby odbić piłkę przesuwamy rakietę nogą w odpowiednie miejsce. Gra przeznaczona dla 2 graczy.
• FOKA I RYBKI
Zabawa polega na złowieniu jak największej liczby płynących rybek. Aby pomóc foce złowić rybkę, należy stanąć z boku ekranu i tupnąć nóżką na wprost płynącej rybki. Foka przesunie się i połknie ją. Trzeba się spieszyć, bo rybki płyną coraz szybciej.
• SPRYTNY DINO
Gra polega na zebraniu jak największej ilości jajek zanim spadną na ziemię i się rozbiją. Aby pomóc Dino złapać jajko, należy stanąć u dołu obrazu i tupnąć nóżką pod spadającym jajkiem. Dino przybiegnie i je pochwyci. Trzeba się spieszyć, bo jajka spadają coraz szybciej.
• ARCHEOLOGIA
Zabawa polega na wyszukiwaniu skarbów w piasku. Można do niej użyć szczotki na długim kiju lub zwykłej zmiotki by za jej pomocą usunąć piasek z planszy. Jak wszystko zostanie dokładnie zamiecione ukażą się różne przedmioty z danej epoki. Gra wymaga cierpliwości i dokładności.
• SKOK W DAL
Zabawa polega na oddaniu jak najdłuższego skoku. Należy stanąć na polu START, poczekać na sygnał i skoczyć tak daleko, jak się tylko potrafi.
Po serii pięciu skoków pojawią się ich wyniki - każdy zaznaczony innym kolorem. Długość skoków dzieci mogą też mierzyć same za pomocą kroków lub miarki.
• GRA WIKINGOWIE Zadaniem dziecka jest podążanie szlakiem statku Wikingów i najszybsze zebranie wszystkich skarbów, które się pojawiają na jego drodze. Jeśli zadanie będzie wykonywane zbyt wolno, skarby znikają i grę należy rozpocząć od nowa.
• GRA WYRAŹ SIEBIE Najważniejsza zasadą tej gry jest… brak zasad - ogranicza nas tylko nasza własna wyobraźnia i pomysły. A zatem użyj swojej wyobraźni i narysuj to, o czym pomyślisz używając rąk i nóg. Do wyboru są 3 kolory, które mieszając się ze sobą tworzą nieograniczoną paletę barw.
• GRA KRĘGLE Zabawa w kręgle to emocjonująca gra, w której liczy się celność i uczciwa rywalizacja. Podobnie jak w prawdziwej grze, uczestnicy zbijają kręgle i zdobywają punkty. W wersji na podłogę interaktywną jako kulę można wykorzystać rekwizyt w postaci piłki lub innego dowolnego kulistego przedmiotu. Zmniejszając kulę, podnosimy poziom trudności.
• GRA MISTRZ KIEROWNICY Poruszanie się autem po drogach miast jest przygodą, w której liczy się czujność i szybkość reakcji. Manewrując autem uczestnik gry wymija ciężarówki i inne obiekty, które znalazły się na drodze. Cel jest prosty - bezpiecznie przejechać zaplanowaną trasę w odpowiednim czasie, bawiąc się przy tym i spędzając radośnie czas.
• GRA RAKIETY Zadaniem dziecka jest przejęcie jak największej liczby rakiet, które zdążają w kierunku planety. Wystarczy wskoczyć na nie lub machać nad nimi rączka, aby przerwać ich lot. Zabawa jest dostępna w trzech trybach - łatwy, trudny i średni.
• GRA MEDUZY. Niedobre meduzy próbują przedrzeć się dalej! Dziecko musi stanąć na straży oceanu i wyłapać je wszystkie przy pomocy rak i nóg! Skacz, biegaj - po prostu ruszaj się! Gra jest bardzo dynamiczna.
• GRA INSTRUMENTY. Dziecko musi wskoczyć na pole z cieniem obiektu, aby odkryć, jaki instrument kryje oraz poznać jego brzmienie. Następnie musi wsłuchać się dokładnie. Następny poziom gry pozwoli sprawdzić, czy dziecku udało się zapamiętać wszystkie obiekty - ich wygląd oraz wydawany dźwięk.
• GRA OWOCE. Zadaniem dziecka jest napełnienie kosza spadającymi owocami przesuwając go za pomocą nogi lub ręki. Pamiętaj: małe owoce dają więcej punktów! Sprawdź swoją wiedzę i refleks na obu poziomach trudności.
• GRA KRECIK. Krecik chce wydostać się na powierzchnię drążąc tunel i tworząc kopiec na działce. Bądź sprytniejszy i pozbądź się nieproszonego gościa. Masz minutę, żeby sprawdzić refleks swoich rąk i nóg. Skłoń krecika, by zamieszkał u sąsiada…
• GRA SUPER BALL. Zadaniem dziecka jest sterowanie platformą, tak by strącić wszystkie widoczne kafelki! Trzeba zdobyć jak najwięcej punktów w trzech trybach gry: tetris/combo/czas.
• GRA MASTER MIND. Zadaniem dziecka jest zapamiętanie i powtórzenie sekwencji obrazków pojawiających się każdym kolejnym etapie gry. Gra rozwija i trenuje wśród najmłodszych pamięć i koncentrację.
• GRA KRAB. Wskocz na wybraną muszlę i zbierz jak największą liczbę pereł. Omijaj pełzające kraby, które też bardzo lubią perły. Gra wymaga refleksu i sprytu wśród graczy.
• GRA AMOR. Pomóż Aniołkowi zestrzelić wszystkie serduszka. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA ARMATA. Spróbuj zburzyć wieżę strzelając z armaty. Celuj dokładnie, aby strącić wszystkie kawałki. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA BALONY. Zestrzel wszystkie czerwone baloniki, ale nie psuj niebieskich – pozwól im swobodnie latać. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA DRWAL. Praca drwala wymaga dużo siły. Spróbuj porąbać jak najwięcej kawałków drewna w ciągu 99 sekund. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA INWAZJA. Obroń planetę przed atakiem latających potworów. Możesz skorzystać z rakiet typu ziemia - powietrze. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA KOWBOJ. Umiesz dobrze strzelać z rewolweru? Spróbuj zestrzelić jak najwięcej butelek w jak najkrótszym czasie. Gra dla 1-2 osób. Miłej zabawy!
• GRA LOT NA MARSA. Pokonaj jak najdłuższy dystans w drodze na Marsa. Uważaj na przeszkody i często tankuj statek kosmiczny, aby nie zabrakło Ci paliwa. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA MOTYL. Przemień się w motyla i lataj tak długo, jak potrafisz. Często siadaj na kwiatki, aby nieco odpocząć i odzyskać siły. Tylko uważaj na pająki! Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA NIETOPERZ. Zwiedzaj jaskinię razem z nietoperzem. Łap i zjadaj fruwające owady, ale uważaj na stalaktyty i stalagmity. Łatwo o nie rozbić głowę. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA NUREK. Wybierz się na połów pereł i wyłów ich jak najwięcej. Pamiętaj o nabieraniu powietrza i uważaj na rekiny. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA SAMURAJ. Miecz Samuraja bywa bardzo ostry. Pomóż Samurajowi przeciąć jak najwięcej pomidorów, w jak najkrótszym czasie. Gra dla 1-2 osób. Miłej zabawy!
• GRA SKARB PIRATÓW. Pływanie łodzią podwodną nie jest łatwe. Wyłów jak najwięcej skarbów zatopionych w morzu przez piratów. Nawiguj ostrożnie, aby nie rozbić się o podwodne skały. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA UFO. Zwiedzaj kosmos z Ufoludkiem. Zbieraj gwiazdy, ale unikaj meteorytów – łatwo może się przez nie rozbić. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA GWIAZDY. Masz czasem ochotę poszybować do gwiazd? Wejdź na planszę, zamknij oczy, machaj rękami lub nogami i słuchaj. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA BOKSER. Zapraszamy na trening bokserski. Odbijaj worek treningowy z prawej lub lewej strony. Gra dla 1-2 osób. Miłej zabawy!
• GRA SAMOLOT. Ciesz się radością latania. Zbieraj obłoczki, ale uważaj na wirujące śmigło, które może Ci w tym skutecznie przeszkodzić. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA BILARD. Zapraszamy do gry w bilard. Spróbuj wbić wszystkie niebieskie kule do łuz za pomocą kuli czerwonej. Grę rozpoczniesz stając na polu STOPY. Pamiętaj, że masz tylko 10 prób. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA CHOINKI. Zbij wszystkie prezenty za pomocą spadającej bombki. Zmieniaj kierunek spadanie bombki poprzez obracanie choinek. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA DZWONECZKI. Odbijaj spadające kulki, celuj do dzwoneczków i zbieraj jak najwięcej punktów. Staraj się celować w te z największą liczbą punktów. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA KRĘGLE 2. Zapraszamy do gry w kręgle. Zbij jak najwięcej kręgli i zdobądź więcej punktów od swoich kolegów. Uważaj, masz tylko 3 próby ! Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA MAGICZNE KULE. Skomponuj własny utwór na magicznej perkusji. Wyrzucaj kule z magicznej butelki i komponuj muzykę. Dodatkowe punkty dostaniesz za każde dotknięcie niebieskiej kuli. Miłej zabawy!
• GRA OBROTOWE PLATFORMY. Spróbuj umieścić 4 kule w 4 koszykach umieszczonych na bokach planszy. Pochylaj platformy i kontroluj upływający czas. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA PIŁKI NA PLAŻY. Wybij jak najwięcej piłek poza planszę. Za każdą wybitą piłkę otrzymasz 1 punkt. Przegrasz, gdy piłka spadnie do morza. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA ZJEŻDŻALNIA. Pomóż uśmiechniętym buźkom bezpiecznie zjechać po zjeżdżalni. Uważaj na kolczaste buźki. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA STRAŻAK. Praca strażaka wymaga sprawności i cierpliwości. Spróbuj ugasić wszystkie pożary w budynku. Śpiesz się bo masz mało czasu. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA SURFER. Poserfuj w oceanie. Spróbuj dopłynąć jak najdalej. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA ZAKRĘCONY LABIRYNT. Zbierz 10 złotych monet w maksimum 200 sekund. Obracaj labirynt i turlaj ludzika. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA PTAK. Przemień się w tropikalnego ptaka. Leć przez dżunglę i zjedz jak najwięcej smacznych owoców w 130 sekund. Unikaj kolczastych nasion. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA RYBKA. Mała rybka bardzo lubi łapać bąbelki powietrza. Pomóż jej złapać ich jak najwięcej. Unikaj raf koralowych. Miłej zabawy!
• GRA PIRAMIDA. Pomóż skrzatowi zebrać wszystkie diamenty i unikaj kontaktu z latającym duchem. Gra dla 1 lub 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA KELNER. Praca kelnera na statku nie jest łatwa, szczególnie gdy morze jest wzburzone. Utrzymaj naczynia na tacy jak najdłużej się da. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA MYSZKA. Mała myszka znalazła ogromny kawałek sera. Teraz może najeść się do syta. Musi tylko uważać, aby nie wpaść do dziury. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA ŚWINKA. Myszki gonią świnkę. Pomóż jej uciec. Następnie dużo się ruszaj po planszy, a świnka będzie sama biegać za Tobą. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA GRZYBOBRANIE 2. Krasnal wybrał się na grzyby. Zbieraj prawdziwki, unikaj muchomorów, a przez strumyki przechodź po pniu drzewa.. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA SŁOŃ. Słoń w składzie porcelany - wszyscy znają tą historię. Pomóż małemu słoniowi zebrać wszystkie arbuzy i nie potłuc naczyń. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA ŁADOWARKA. Na placu budowy panuje nieporządek. Przy pomocy ładowarki przesuń skrzynie, rury i beczki do odpowiednich rogów. Masz na to 100 sekund. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA KLEJNOTY. W twoim skarbcu jest bałagan. Włóż rozsypane skarby do odpowiednich skrzyń. Masz na to 100 sekund. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA ASTEROIDY. Twój statek kosmiczny leci przez pole niebezpiecznych asteroidów. Strzelaj do nich lub ich unikaj. Jeśli skończy ci się amunicja łap nową. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA DZIOBAKI. Pomóż puszkom Pączkojadom zjeść jak najwięcej pączków. Uważaj na Dziobaki, które lecą w przeciwną stronę. Przemieszczając się po planszy sterujesz stadem Pączkojadów, które będzie Cię gonić. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA DWA KRÓLESTWA. Wybierz swoje królestwo i zburz wszystkie zamki przeciwnika. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zburzy wszystkie zamki przeciwnika. Gra dla 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA CZTERY PLANETY. Zestrzel satelity przeciwników. Wygrywa gracz z przynajmniej jednym ocalałym satelitą. Gra dla 4 osób. Miłej zabawy!
• GRA ŁUCZNICY. Wybierz swój łuk i strzelaj do jabłek. Wygrywa osoba, która pierwsza zestrzeli 10 jabłek. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA PIŁKA DLA CZTERECH. Odbijaj piłkę trafiając ją kulami z wyrzutni i strzelaj gole przeciwnikom. Gra dla 2 lub 4 osób. Miłej zabawy!
• GRA RYKOSZET. Wybierz swój kolor i zniszcz wyrzutnie przeciwników. Wygrywa osoba, która sama pozostanie na planszy. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA GOLF. Uderzaj piłeczkę golfową z odpowiednią siłą i doprowadź ją do dołka jak najmniejszą ilością uderzeń. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA ŻABY. Łap muchy i unikaj os. Wygrywa ten, kto pierwszy złapie 10 much. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA ŁASUCHY. Wybierz Łasucha i zjedz jak najwięcej cukierków w odpowiednim kolorze. Uważaj, nie jedz innych kolorów. Wygrywa Łasuch, który pierwszy zje 10 cukierków. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA FARBY. Chlap farbami na pozostałych graczy. Wygrywa osoba najmniej zachlapana. Gra 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA PASIKONIKI. Skacz po liściach jak najwyżej i wyprzedź pozostałych graczy. Gra dla 1 – 2 osób. Miłej zabawy!
• GRA KSIĘŻYCOWY SPACER. Przeskakuj przeszkody z odpowiednią siłą w warunkach zmniejszonego przyciągania. Gra dla 1–2 osób. Miłej zabawy!
• GRA FLIPPER. Odbijaj kulkę jak najdłużej i zdobądź jak najwięcej punktów. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA GŁODNY DINOZAUR. Głodny jak Dinozaur? Na co czekasz? Strąć ogonem jak najwięcej owoców. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA DŹWIG. Steruj dźwigiem i przenieś ładunek na ciężarówkę. Gra dla 1-2 osób. Miłej zabawy!
• GRA ŻUCZEK. Steruj żuczkiem i pomóż mu przejść labirynt. Gra dla 1-4 osób. Miłej zabawy!
• GRA KAMELEON. Znajdź sposób, żeby wtopić się w otoczenie. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA KWIATY. Spaceruj po łące i twórz nowe fantastyczne kwiaty. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA FAJERWERKI. Stwórz własny pokaz fajerwerków. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA PODWODNE ZWIERZĘTA. Nurkuj w oceanie i odkrywaj fantastyczne podwodne stworzenia. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA MOTYLE. Przemień się w motyla i lataj tak długo jak potrafisz. Często siadaj na kwiatki, aby nieco odpocząć i odzyskać siły. Tylko uważaj na pająki. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA KALEJDOSKOP. Baw się i twórz fantastyczne wzory jak w kalejdoskopie. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA ZWIERZĄTKO. Stwórz swoje własne zwierzątko-przytulankę. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA KATAPULTA. Wystrzelaj kamienie z odpowiednią siłą, żeby strącić jak najwięcej przedmiotów. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!
• GRA SPACER W CHMURACH. Spaceruj po łące i twórz nowe fantastyczne kwiaty. Gra wieloosobowa. Miłej zabawy!
• GRA UWOLNIJ BALONIKI. Steruj przejściami i uwolnij jak najwięcej baloników. Uważaj na kaktusy. Gra dla 1 osoby. Miłej zabawy!

Załączniki

Szczegóły produktu

Wiek
3-6 lat
Wiek
7-9 lat
Przeznaczenie
przedszkole
Przeznaczenie
szkoła podstawowa
Przeznaczenie
szkoła I-III
Pakiet
pakiet multimedialny

Mogą Ci się spodobać Uzupełniające