Pakiet Funkodowanie 3 - klasy 4-8 do Magicznego Dywanu 4.0

Kod produktu: 821028N
Dostępny

2 099,90 zł­­

Brutto
Opis
Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia”
- dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery)
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami gier

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania), które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.

Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Nasze Pakiety umożliwiają:


• naukę programowania poprzez zabawę i ruch


• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów


• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się


• programowanie w parach, w grupie


• naukę programowania na różnych urządzeniach


• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów


• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą


• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych


• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów


• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę