Pakiet EDU Quizy dla klas 4-8 do Magicznego Dywanu 4.0

Kod produktu: 821005N
Dostępny

1 999,90 zł­­

Brutto
Opis
Pakiet EDU Quizy dla klas 4-8 do Magicznego Dywanu 4.0.
• 48 gier

QUIZ PIŁKA NOŻNA
• tematyka: wybór z 11 przedmiotów (matematyka, przyroda, polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 2
• liczba tur: od 10 do 19
• forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: Wygraj mecz piłki nożnej, w którym liczy się nie tylko refleks, ale także wiedza z zakresu 11 różnych przedmiotów! Każda

poprawna odpowiedź na zadane pytanie może zmienić kierunek lotu futbolówki. W ten sam sposób możesz też sprawić, że piłka

zbliży się do przeciwnej bramki. Im szybciej gracz będzie udzielał prawidłowych odpowiedzi, tym większa szansa na wygraną!

Wygrywa osoba, która jako pierwsza strzeli 6 bramek.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.

QUIZ STATKI
• tematyka: wybór z 11 przedmiotów (matematyka, przyroda, polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 2-4
• liczba tur: wiele
• forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: W przeciwieństwie do tradycyjnych statków, tutaj nie liczy się spryt i strategia, ale zasób

wiedzy graczy! Aby oddać strzał w kierunku przeciwnika, przeczytaj pytanie i wskaż prawidłową

odpowiedź. Gracz broniący się przed atakiem, otrzymuje czasami szansę uratowania statku. Wystarczy, że odpowie na pytanie

dodatkowe. W każdej rundzie możesz samodzielnie wybrać poziom trudności. Poprawne odpowiedzi na trudniejsze pytania, pozwolą

szybciej sięgnąć po zwycięstwo! Zestaw gier obejmuje aż 11 różnych przedmiotów..

KARUZELA
• tematyka: wybór z 11 przedmiotów (matematyka, przyroda, polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 2-4
• liczba tur: 6
• forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: w kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Po uruchomieniu

gry, koło zaczyna się toczyć. Następnie zatrzymuje się, wyznaczając pytanie, na

które odpowiada uczestnik gry. Liczy się czas. Jeśli gracz odpowie dobrze, punktuje. Jeśli źle,

czeka go dodatkowe zadanie ruchowe.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.

GRA W SKOJARZENIA
• tematyka: wybór z 11 przedmiotów (matematyka, przyroda, polski, historia, muzyka, plastyka, chemia, biologia, fizyka, geografia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4
• liczba tur: 6
• forma: łamigłówka
•przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: Zagraj w „Skojarzenia” i poznaj innowacyjną metodę nauki oraz skutecznego zapamiętywania. Masz aż 11 różnych przedmiotów do

wyboru! Zapoznaj się z trzema hasłami i wybierz czwarte, które najlepiej do nich pasuje. Poszukaj zależności i pomyśl, co może łączyć

wybrane słówka lub zdania. Wygrywa osoba, która prawidłowo wskaże największą liczbę właściwych skojarzeń.
• cechy gry: ruchowa, edukacyjna, koncentracja.

MAPA MYŚLI
• tematyka: wybór z 4 przedmiotów (przyroda, matematyka, historia, plastyka)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: wiele
• liczba tur: 5
• forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: Te unikalne quizy to zestaw wciągających gier opartych o schemat budowania map myśli bazujący na 4 różnych dziedzinach

wiedzy. Wybierz poziom trudności, a następnie dobierz kolejno słowa klucze w taki sposób, aby utworzyły logiczne powiązanie tematyczne. Podczas rozgrywki liczy się wiedza, koncentracja i szybkość podejmowania decyzji.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę