Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • Magiczny dywan + FUN + nauka kodowania I-VIII
  • 821031
  • o dostępność zapytaj BOK
  • Darmowa dostawa!

Istnieje możliwość zakupu ze stawką VAT 0% - o szczegóły zapytaj konsultanta: 0 801 577 544

11 989,80 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Zestaw zawiera:

  • (821001) Magiczny Dywan - urządzenie z pakietem gier FUN I
  • (821027) Pakiet gier KODOWANIE I-III
  • (821028) Pakiet gier KODOWANIE IV-VIII
     

(821001) Magiczny Dywan z pakietem gier FUN I

Magiczny Dywan - wersja FUN I wraz z pakietem gier dedykowany jest do przedszkoli i klas 1-3 szkoły podstawowej. To interaktywna pomoc dydaktyczna łącząca multimedia z aktywnością ruchową. Zawiera bogatą ofertę gier zabaw i quizów i aranżowanych sytuacji edukacyjnych, które angażują dzieci w obrębie interaktywnej podłogi czy stołu. Uwzględniają one podstawę programową wychowania przedszkolnego i kształcenia ogólnego.
 

(821027) Pakiet gier KODOWANIE I-III, (821028) Pakiet gier KODOWANIE IV-VIII

Pakiet gier kodowanie dla klas I – VIII zawiera gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Zawierają także elementy kodowania-dekodowania i umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch Spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

Na każdy etap przygotowany został pakiet składający się obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Pakiet do nauki kodowania I-III zawiera:

  • Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
    • każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
    • gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie - dekodowanie”
  • Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
  • Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
  • Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
  • karty z instrukcjami do gier


Pakiet do nauki kodowania IV-VIII zawiera:

  • Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
    • każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
    • gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia”
    • dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery)
  • Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
  • Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
  • Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
  • Karty z instrukcjami gier
     

Opisvgier i zabaw interaktywnych:
 

   Magiczny Dywan opis gier FUN I

   Magiczny Dywan - opis gier KODOWANIE I-III

  Magiczny Dywan - opis gier KODOWANIE IV-VIII

 

Działanie Magicznego dywanu.

Umieszczony pod sufitem projektor tworzy wirtualny „Magiczny Dywan” łączący wiele różnorakich środków przekazu: obrazy, teksty, animację, muzykę, wideo, które wspomagają rozwój psychofizyczny dziecka. Magiczny dywan wykorzystywany jako pomoc dydaktyczna, sprawi że dzieci znacznie chętnej będą uczestniczyć w zajęciach lekcyjnych. Taka forma nauki stanowi również przyjemną formę spędzania czasu podczas przerw między lekcjami czy na świetlicy szkolnej.

Interaktywną podłogę dzieci obsługują za pomocą ruchów rak i nóg. Nauczyciel może korzystać także z pilota.

Magiczny Dywan składa się z:

- zintegrowanego systemu czujników,
- wbudowanego projektora,
- wbudowanego komputera,
- zestawu gier i aplikacji.

Magiczny Dywan jako interaktywne urządzenie projekcyjne może spełniać funkcję podłogi i stołu interaktywnego, co daje ogromne możliwości jego wykorzystania w różnorodnych przestrzeniach i miejscach. Można używać go w każdym pomieszczeniu z gładkim i jednolitym podłożem. Wielkość wyświetlanego obrazu zależy od wysokości zawieszenia urządzenia nad podłożem i zbliżona jest do prostokąta.

Rekomendowana wysokość montażowa nad podłogą: 2,5 - 5 m.
Proporcje wyświetlanego obrazu: 4:3

Cechy urządzenia:

Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie). UWAGA: nie każdy dongle WiFi zadziała. Rekomendujemy dongle TP-Link TL-WN722N.

Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry)
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw

Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników:
Gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego.

 

Wiek
7-9 lat
Wiek
9+
Przeznaczenie
szkoła I-III
Przeznaczenie
szkoła podstawowa
Przeznaczenie
szkoła IV-VIII
Pakiet
pakiet do programowania

Mogą Ci się spodobać Uzupełniające

Mogą Ci się spodobać