Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • Pakiet do nauki kodowania IV-VIII
  • 821028
  • niski stan magazynowy
  • Darmowa dostawa!

1 499,90 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Pakiet gier kodowanie dla klas IV-VIII stanowi rozbudowę Magicznego Dywanu (821001 sprzedawany oddzielnie).

Pakiet przeznaczony do edukacji w klasach IV-VIII zawiera gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Zawierają także elementy kodowania-dekodowania i umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch Spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

Na każdy etap przygotowany został pakiet składający się obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.


Pakiet do nauki kodowania IV-VIII zawiera:

  • Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
    • każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
    • gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia”
    • dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery)
  • Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
  • Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
  • Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
  • Karty z instrukcjami gier
     

  Magiczny Dywan - opis gier KODOWANIE IV-VIII
 

Kodowanie umożliwia:

• naukę programowania poprzez zabawę i ruch
• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów
• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
• programowanie w parach, w grupie
• naukę programowania na różnych urządzeniach
• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów
• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą
• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych
• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów
• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej

Wiek
9+
Przeznaczenie
szkoła IV-VIII
Przeznaczenie
szkoła podstawowa
Pakiet
pakiet multimedialny

Mogą Ci się spodobać Uzupełniające

Mogą Ci się spodobać