Pakiet do nauki kodowania I-III
  • Pakiet do nauki kodowania I-III
  • Pakiet do nauki kodowania I-III
  • Pakiet do nauki kodowania I-III
  • 821027
  • dostępny
  • Darmowa dostawa!

999,90 zł
Brutto
Ilość
Dodaj do ulubionych

Pakiet gier kodowanie dla klas I – III stanowi rozbudowę Magicznego Dywanu (821001 sprzedawany oddzielnie).

Pakiet przeznaczony do edukacji wczesnoszkolnej kl. I-III zawiera gry o tematyce matematyczno-przyrodniczo-logiczno-muzycznej rozwijają koordynację wzrokowo-ruchowo-przestrzenną i myślenie komputacyjne. Zawierają także elementy kodowania-dekodowania i umożliwia naukę programowania bez użycia komputera – poprzez zabawę i ruch Spełnia wymagania aktualnie obowiązującej podstawy programowej.

Na każdy etap przygotowany został pakiet składający się obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.

Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:

  • Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
    • każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
    • gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie - dekodowanie”
  • Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
  • Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
  • Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
  • karty z instrukcjami do gier

   Magiczny Dywan - opis gier KODOWANIE I-III
 

Wiek
7-9 lat
Przeznaczenie
szkoła I-III
Przeznaczenie
szkoła podstawowa

Mogą Ci się spodobać Uzupełniające

Mogą Ci się spodobać