Filtruj według

Kategorie
więcej... mniej
Cena
1 53005
Wiek
więcej... mniej
Przeznaczenie
więcej... mniej
Marka
więcej... mniej
Cecha zabawki
więcej... mniej
Materiał zabawki
więcej... mniej
Materiał siedziska
więcej... mniej
Kolor
więcej... mniej
Kształt kredek
więcej... mniej
Pakiet
więcej... mniej
Kształt dywanu
więcej... mniej
Wymiar dywanu
więcej... mniej
Front szafki
więcej... mniej
Kolor stelaża, nóg stołu
więcej... mniej
Materiał mebla
więcej... mniej
Dostępność
więcej... mniej
Edukacja włączająca, uczeń zdolny

Prezentujemy Państwu pomoce dedykowane edukacji włączającej oraz kompleksowe wyposażenie sal i gabinetów terapeutycznych.

Poniższy podział uwzględnia występujące w placówkach potrzeby uczniów:

Pomoce terapeutyczne dla uczniów – edukacja włączająca

Edukacja włączająca zaczerpnęła podstawy teoretyczne od modelu, który dowodzi, że powodem niepełnosprawności są bariery wytworzone przez społeczeństwo (ekonomiczne, architektoniczne, psychiczne itp.). Placówki oświatowe, szkoły i przedszkola, korzystają z założeń modelu, tak by uczniowie niepełnosprawni, mogli w ramach swoich dysfunkcji korzystać z zasobów społeczeństwa, minimalizując wytworzone na różnych płaszczyznach bariery. Badania pokazują, że edukacja włączająca wymaga zastosowania w przypadku około 1/5 populacji dzieci szkolnych. Pokazuje to, jakie znaczenie i potrzeba istnieje w społeczeństwie, by prowadzić tego typu zajęcia wśród dzieci szkolnych, wymagających szczególnych potrzeb edukacyjnych.

Aby spełnić warunki niniejszej formy edukacji, niezbędne są specjalistyczne pomoce terapeutyczne, dostosowane do specyficznych dysfunkcji dziecka. Wśród dostępnych artykułów znajdują się programy wspomagające podstawowe umiejętności szkolne związane z nauką matematyki, czy czytania i pisania. A także specjalistyczne narzędzia przeznaczone na zajęcia rewalidacyjne, służące podtrzymaniu mocnych stron dziecka i delikatnej korekcji jego słabszych stron. Pomoce terapeutyczne zawierają również programy wspierające podstawowe narządy zmysłów takie jak: wzrok i słuch. Specjalnie opracowane ćwiczenia znajdują również zastosowanie w szczególnie wymagających chorobach takich jak: autyzm czy ADHD. Właściwe przygotowany program zajęć wraz z prowadzeniem przez doświadczony zespół wspierający, składający się z grona specjalistów w dziedzinie wieloaspektowego rozwoju dziecka, od sprawności fizycznej po umiejętność mowy, towarzyszy uczniowi w codziennych zajęciach, by wykorzystać odpowiednio jego potencjał i niwelować istniejące bariery. Oprócz merytorycznego aspektu zajęć, sale zajęciowe powinny być dostosowane do specyficznych wymagań uczniów niepełnosprawnych. Ogromne znaczenie ma rodzaj mebli i krzeseł, tablic czy nawet wykładzin, które mogą dodatkowo stymulować rozwój dziecka.