Magiczny Dywan 4.0 DELUXE z pakietem EDU Quizy dla klas 4-8, pakietem REW i funkodowaniem dla klas 1-8 (821050 + 821005N + 821008N + 821027N + 821028N)

Kod produktu: 821032N
Oczekujemy na dostawę

21 859,50 zł­­

Brutto
Opis

Zestaw zawiera:

  • • 821050 Magiczny Dywan 4.0
    • 821005N Pakiet EDU Quizy dla klas 4-8 do Magicznego Dywanu 4.0
    • 821008N Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0
    • 821027N Pakiet Funkodowanie 2 - klasy 1-3
    • 821028N Pakiet Funkodowanie 3 - klasy 4-8

 

Magiczny Dywan 4.0 (821050)


Magiczny Dywan to interaktywna pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych. Zabawa i nauka z jej wykorzystaniem rozwija u dzieci dużą motorykę, koordynację wzrokowo-ruchową, spostrzegawczość i szybkość reakcji. Magiczny Dywan zawiera w sobie zintegrowany system czujników ruchu, projektor i komputer. Jego funkcjonalność umożliwia szerokie spektrum zastosowania w każdym pomieszczeniu, na jasnym, jednolitym podłożu.

Obraz wyświetlany ze specjalnie zaprojektowanego rzutnika tworzy „wirtualny, magiczny dywan”, na którym dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym przeżywają wspaniałe przygody, począwszy od gier i zabaw ruchowych po edukację poznawczą ze wszystkich dziedzin wiedzy. Dziecko podczas zabawy ingeruje w jej tok za pomocą ruchów rękami lub nogami.

Wymiary „wyświetlanego obszaru” to ok. 2,2 x 3,5 m (dla ok. 3 m wysokości podwieszonego urządzenia). Magiczny Dywan posiada teraz nowe, interaktywne menu. Może być obsługiwany przez nauczyciela na dwa sposoby: albo steruje on urządzeniem przy użyciu pilota (zasada działania jest taka sama, jak w przypadku pilota do TV), albo całkowicie interaktywnie - ruchami rąk i nóg. Osoby przyzwyczajone do pilota mogą wyłączyć interaktywność menu w „opcjach”, które obecnie są dostępne pod klawiszem MODE.

Informacja na temat wymiarów obrazu w zależności od wysokości, na jakiej wisi urządzenie znajduje się w tabeli na str. 15 instrukcji: https://funtronic.eu/wp-content/uploads/2018/01/PL_Instrukcja_Obslugi_2018_online.pdf
Cena montażu Magicznego Dywanu wynosi 990 zł brutto (do kupienia pod kodem U180). Podana cena dotyczy montażu w stropie betonowym do wysokości 3,5m. Montaż w innym materiale niż strop betonowy oraz montaż powyżej 3,5m wymaga wizyty serwisanta Moje Bambino przed montażem oraz osobnej wyceny.

Istnieje możliwość zakupu Magicznego Dywanu wraz z usługą montażową. Produkt dostępny pod kodem ZEST5653


1. Możliwość podłączenia do internetu:
- kablowego poprzez gniazdo RJ-45 umieszczone w tylnej płycie urządzenia,
- radiowego WiFi poprzez dongle WiFi wkładany do portu USB umieszczonego w tylnej płycie urządzenia (moduł WiFi w komplecie).
Dostęp do internetu pozwala m.in. na:
- zdalne wykonywanie upgradów, w tym dogrywanie nowych gier (odpłatne abonamenty na nowe gry),
- zdalne wykonanie prac konserwacyjnych i serwisowych,
- zdalne włączanie i wyłączanie urządzenia - funkcja ważna na placach zabaw - 3G ready.

2. Możliwość podłączenia zewnętrznych głośników: gniazdo AUDIO, umieszczone na tylnej płycie urządzenia pozwala na dołączenie zewnętrznego systemu nagłaśniającego - głośność 20 W.
Dane techniczne:
• sterowanie za pomocą pilota
• wyposażony w czujniki ruchu
• wbudowany projektor szerokokątny
• wbudowany komputer z procesorem Intel
• montażu sufitowy z możliwością regulacji 40-55 cm
• nadaje się do jasnych, gładkich powierzchni
• rozmiar pola gry na wysokości 3 m wynosi około 2,2 x 3,5 m
• waga 8,3 kg
• wymiary 33 x 20,5 x 31 cm (bez rączki)
• zużycie energii 375 W

W komplecie zestaw 100 gier i zabaw interaktywnych. Po aktywacji gry pojawia się ekran z jej nazwą i pole start. Przed wejściem do gry można odtworzyć krótką animację, która pokazuje, jak grać (ikona w prawym dolnym rogu ekranu). Wszystkie dotychczasowe gry zyskały nową szatę graficzną. Poprawiony został także efekt grywalności większości gier - wprowadzono nowe ulepszone mechanizmy wykrywania ruchu.


Opis gier:


# Pakiet: Start!
Zacznijmy wspólną, interaktywną przygodę!
Rybki Przejdź po wodzie suchą stopą. Wystarczy wejść na planszę by poczuć się tak jak w morzu, rzece lub jeziorze. Przyciskiem "ok" na pilocie można zmieniać ich tła.
Uciekające meduzy Meduzy próbują wypłynąć niepostrzeżenie z głębin na powierzchnię morza. Złap tyle, ile potrafisz wskakując na nie lub machając nad nimi rękami. Czy dasz radę pobić rekord gry?
Liście Odgarnij liście za pomocą nóg lub rąk podobnie, jak to robią dzieci jesienią w parku. Uważaj! Wiatr - psotnik będzie się starał ponownie je przywiać, więc poproś innych o pomoc.
Piłka nożna Rozegraj najważniejszy mecz życia! Zasady znasz, więc kop piłkę w wybranym kierunku. Strzel przeciwnikowi jak najwięcej bramek.
Super tenis Serwuj i odbijaj wirtualną piłką do tenisa! Chcąc zaserwować machnij nóżką nad piłką. Piłeczkę odbijasz przesuwając rakietę nogą lub ręką w odpowiednie miejsce.
Kolorowe pianino Stwórz melodię z dźwięków, które wystukasz na klawiszach nóżkami. Wykorzystaj dźwięki do różnych zabaw i ćwiczeń.
Gwiazdy Masz czasem ochotę poszybować do gwiazd? Wejdź na planszę, zamknij oczy, machaj rękami lub nogami i słuchaj. Gra wieloosobowa.
Planety Potrafisz rozróżnić wygląd planet Układu Słonecznego? Wskaż właściwą planetę wskakując na nią. Na kokpicie statku kosmicznego wyświetli się poprawna odpowiedź.
Mrówka Pomóż mrówce w labiryncie zebrać zapasy na zimę, używaj strzałek do sterowania i uważaj na dżdżownice!
Dwa królestwa Wybierz swoje królestwo i zburz wszystkie zamki przeciwnika. Wygrywa osoba, która jako pierwsza zburzy wszystkie klocki przeciwnika. Gra dla 2 osób.


# Pakiet Fun
Pękające baloniki Wyzwól w sobie energię i skacz na uciekające baloniki. Mają nadmiar powietrza – pomóż im pęknąć!
Armata Spróbuj zburzyć wieżę strzelając z armaty. Celuj dokładnie, aby strącić wszystkie kawałki.
Cukierek Gra dla 1, 2 lub 4 osób. Zbierzcie jak najwiecej cukierków. Kto pobije rekord gry?
Rakiety Przechwyć jak najwięcej rakiet zmierzających w kierunku planety. Wskocz na nie lub machnij nad nimi ręką, aby przerwać ich lot.
Karate Zostań mistrzem karate! Czy uda Ci się w skupieniu rozbić aż 50 desek? Skoncentruj się!
Kowal Ile podkówek uda Ci się wykuć w 30 sekund? Bądź uważny, żeby młot nie uderzył w puste kowadło.
Pizza Master Pokrój odpowiednie warzywa, aby upiec smaczną pizzę. Miłej zabawy!
Kryształowa Grota Zbierz wszystkie kryształy obracając planszą - unikaj przeszkód! Gra dla 1 lub 2 osób.
Bilard Zapraszamy do gry w bilard. Spróbuj wbić wszystkie niebieskie kule do łuz za pomocą kuli czerwonej. Pamiętaj, że masz tylko 10 prób.
Golf Uderzaj piłeczkę golfową z odpowiednią siłą i doprowadź ją do dołka jak najmniejszą ilością uderzeń. Gra dla 1 osoby.
Planetoidy Zostań kapitanem bojowego statku kosmicznego. Zniszcz asteroidy i zbieraj krążące bańki ochronne, aby statek przetrwał więcej kolizji.
Księżycowy spacer Przeskakuj przeszkody z odpowiednią siłą w warunkach zmniejszonego przyciągania. Gra dla 1–2 osób.
Lot na Marsa Pokonaj jak najdłuższy dystans w drodze na Marsa. Zabierz czekających astronautów, uważaj na przeszkody i często tankuj statek kosmiczny, aby nie zabrakło mu paliwa. Gra dla 1 osoby.
Nurek Zbierz skarby z dna morza i dostarcz je na statek unikając meduz. Maszerując w miejscu strzałki sprawisz, że nurek zejdzie pod wodę. Pamiętaj jednak, że pod wGra dla 1 osoby.odą kończy się tlen i czasem trzeba zaczerpnąć oddechu.
Muszkieter Traf celnie szpadą, przekrój jak najwięcej pomarańczy. Czy dasz radę wytrzymać w skupieniu, aby trafić je wszystkie i się nie ubrudzić?
Sanki Wykonaj 10 bezpiecznych zjazdów na sankach - uważaj na przeszkody.
Kulki Skomponuj własny utwór na magicznej perkusji. Wyrzucaj kule z magicznej butelki i komponuj muzykę. Odkryj jak otrzymać dodatkowe punkty!
Bananowa kraina Zerwij wszystkie kiście bananów zanim spadną na ziemię. Małpka chętnie Ci w tym pomoże. Jednak spiesz się, bo banany spadają coraz szybciej!
Wiatrak Pomóż młynarzowi napełnić wszystkie worki pieczywem. Poruszaj ramionami wiatraka za pomocą strzałek na dole planszy.
Żółw Pływaj razem z żółwiem morskim. Pomóż mu złapać wszystkie banki powietrzne, uważajcie jednak na ostre koralowce. Utrudnieniem może być gra w 2 osoby!
Termity Pomóż małym termitom przejść niebezpiecznym tunelem. Poruszaj planszą za pomocą strzałek. Czy uda się 20 larwom dotrzeć do celu?
Robot Saper Za pomocą ramienia złap bombę zanim wybuchnie! W prawym dolnym rogu planszy znajdziesz przycisk odpowiadający za zmianę części ramienia, którą chcesz obrócić. Powodzenia!
Zbieraj monety Poruszając się za pomocą strzałek zbierz 50 monet. Uważaj na przeszkody, a kiedy zgaśnie światło, szybko pobiegnij nacisnąć żarówkę, aby rozświetlić sobie drogę i nie uderzyć w przeszkodę!
Poławiacze Pereł Wskocz na wybrana muszlę i zbierz jak największą liczbę pereł. Omijaj pełzające kraby, które też bardzo lubią perły. Kto pierwszy, ten lepszy!
Ciasteczka Pomóż stworkom zebrać jak najwięcej ciasteczek popychając je lekko w górę. Uważaj, żeby nie wpadły na kolce!
Proca Strzelaj celnie do puszek. Uważaj jednak, żeby nie rozbić słoików! Masz 12 strzałów. Powodzenia!
Strzelanie Zostań strzelcem wyborowym. Trafiaj celnie w talerze, masz 12 strzałów.
Hipopotam Hipopotam jest głodny. Poprowadź go za pomocą ruchu rąk do ulubionej przekąski, ale uważaj na motylki.
Plujek Wykorzystując 12 strzałów, traf celnie w głodne kulki. Czekaj cierpliwie na odpowiedni moment.
Torpedy Skoncentruj się mocno. Masz do dyspozycji 20 torped. Zatop jak najwięcej szpiegujących, bezzałogowych łodzi podwodnych. Nie jest to łatwe, bo pływają bardzo szybko! Powodzenia.
Manipulator Manipulator to bardzo precyzyjne urządzenie. Celem jest umieszczenie czerwonej kulki w widełkach, sterując czteroczęściowym ramieniem. W prawym dolnym rogu znajdują się przyciski do wybrania części ramienia, którą chcesz w danej chwili obrócić. Powodzenia!
Katapulta Katapulta to maszyna wojenna. Postaraj się strącić wszystkie dzbany, dobierając odpowiedni moment do wystrzału. Masz tylko 4 kule.
Piramida Zostań odkrywcą rozwiązując zadanie! Zbierz wszystkie złote posążki obracając planszą, ale uważaj na strażnika piramidy!
Budowa Na budowie zrobił się bałagan. Zostań operatorem wózka widłowego i ustaw poszczególne elementy w odpowiednich miejscach. Pamiętaj, że masz ograniczony czas!
Kręgle Zapraszamy do gry w kręgle. Zbij jak najwięcej kręgli i zdobądź jak najwięcej punktów. Możecie urządzić turniej! Uważaj, masz tylko 4 próby w każdej rozgrywce.
Kalejdoskop Baw się i twórz fantastyczne wzory jak w kalejdoskopie. Gra wieloosobowa. Czy uda Ci się zastygnąć bez ruchu, żeby zatrzymać wybrany wzór?
Wieloryb Pomóż wielorybowi ugasić pożar na wyspie. Spiesz się, Twój czas jest ograniczony!
Kaktusy Pomóż postaci w sombrero zjeść wszystkie pizze. Przesuwaj ją delikatnie machając dłońmi z odpowiedniej strony, oczywiście uważając, aby nie wpadła na kaktusa.
Nasiona Postaraj się trafić nawozem jak najwięcej nasion. Jeśli pozwolisz im spaść na ziemię, zmniejszy się Twój pasek życia i gra się skończy. Możesz także trafić doładowanie, które ułatwi to zadanie!
Czołg Steruj czołgiem tak, aby trafić wszystkie miny i nie pozwól im uderzyć w czołg! Możesz także trafić w dodatkowy zestaw amunicji, który pomoże w obronie!


# Pakiet: Fun Mini
W tym zestawie znajdują się gry polecane dla najmłodszych. Miłej zabawy!
Słoń i cukier Zbierz wszystkie kostki cukru wskakując na nie. Uważaj na słonia, on też lubi cukier. Gdy zje kostkę cukru, zrobi sobie drzemkę, a wtedy Ty możesz odzyskać utracony cukier.
Foka i rybki Foka wygląda na bardzo głodną. Pomóż ją nakarmić. Wskaż, gdzie płynie rybka. Foka przesunie się i połknie ją. Tylko spiesz się, bo rybki płyną coraz szybciej.
Kosz owoców Zbierz wszystkie owoce do koszyka! Dzięki ruchom rąk i nóg możesz przesuwać koszyk, do którego łapiesz spadające owoce. Dostępne są dwa tryby gry.
Malowanie Najważniejsza zasadą tej gry jest... brak zasad – ogranicza Cię tylko własna wyobraźnia. Używając rąk i nóg narysuj to, o czym pomyślisz.
Huśtawka Huśtaj kuleczkę tak, aby zebrała jak najwięcej kwiatuszków. Uważaj na zimne płatki śniegu. Gra będzie coraz trudniejsza, ile kwiatków uda Ci się uzbierać?
Żabka Skacz z listka na listek, aby dotrzeć jak najdalej. Strzałka wskazuje siłę odbicia - poczekaj na odpowiedni moment i przeskocz dalej!
Pszczoła Każda pszczoła uwielbia nektar z kielichów kwiatów. Machaj rączkami, aby latać i zbierać pyłek ze środka kwiatków. Uważaj na pajączki!
Pingwin Pomóż pingwinowi utrzymać równowagę. Steruj krą, na której stoi, żeby nie wpadł do wody. Będzie coraz trudniej! Próbuj uzyskać jak najlepszy wynik.
Sprytny dino Złap wszystkie jajka zanim spadną na ziemię. Masz pomocnika. Dino chętnie przybiegnie i je pochwyci. Spiesz się jednak, bo jajka spadają coraz szybciej!
Lemury Lemury uwielbiają jeść. Nakarm mamę i młode lemurki używając jedynie ogona.


# Pakiet: Wczesna edukacja
Chcesz nauczyć się liczyć? A może poznać alfabet, emocje, instrumenty lub zwierzątka? W tym zestawie znajdują się edukacyjne gry dla najmłodszych.
Tropiciele śladów Wytrop zwierzątka po śladach, jakie zostawiają na planszy. Jeśli się spóźnisz, ślady znikną i grę musisz zacząć od nowa. Bądź czujny, a zobaczysz, jakie zwierzątko tropiłeś.
Instrumenty Skocz na instrument zanim zniknie z ekranu, a usłyszysz jaki wydaje dźwięk. Dostępne są 2 tryby: poznaj (dźwięk instrumentu) i sprawdź się (który instrument gra).
Grzybobranie Zbieraj pojawiające się na ścieżce grzyby, ale tylko zdrowe - unikaj trujących. Uważaj, żeby nie nadepnąć na jeża, bo on tego nie lubi. Idź wyznaczoną ścieżką, aby nie obudzić sowy, bo zacznie pohukiwać!
Droga przez las Zbierz wszystkie grzyby rosnące na ścieżce, ale nie nadepnij na jeża, bo on tego bardzo nie lubi. Trzymaj się wyznaczonej ścieżki, aby nie obudzić sowy, bo zacznie pohukiwać!
Minkowa plansza Spraw, by zabawa trwała bez końca. Nie pozwól smutnym minkom zakończyć zabawy i odczaruj te, które przestały się uśmiechać.
Minkowe puzzle Wypełnij świat uśmiechem, a dywan wesołymi minkami. Machnij rączką lub tupnij nóżką na wesołą minkę, by ją zatrzymać na planszy. Wygrasz, gdy zabraknie miejsca dla smutnych minek.
Wesołe minki Odczaruj smutne minki i spraw, by znów były wesołe. Machnij rączką lub tupnij nóżką na smutną minkę, by ją rozweselić. Wygrasz, gdy na planszy zostaną tylko wesołe minki.
Kwiatki Policz kwiatki w kolejności pojawiających się cyferek od 1 do 9. Wystarczy, że wskoczysz na właściwy kwiatek lub tupniesz na niego nóżką. Grasz na czas więc skup się!
Literki Skacz na kwiatki w kolejności pojawiających się liter od A do Z. Wystarczy, że wskoczysz na właściwy kwiatek lub tupniesz na niego nóżką. Grasz na czas więc skup się!
Kamyczki Potrafisz liczyć wspak? Skacz po kamieniach w kolejności pojawiających się cyferek od 9 do 1. Aby zaznaczyć kamyczek wskocz na niego lub machnij nad nim ręką. Grasz na czas więc skup się!
Dookoła Świata Dookoła Świata to gra w języku angielskim.
Znajdź pasujące pary ze znanych miejsc. Miłej zabawy!


# Pakiet: gry wieloosobowe
W większość naszych gier można grać wieloosobowo, jednak te wyjątkowo polecamy dla 2 lub 4 graczy!
Dźwig Zostań operatorem dźwigu. To bardzo precyzyjne urządzenie. Możesz spróbować samodzielnie lub zaprosić kogoś do pomocy, aby każdy był odpowiedzialny za jedno zadanie - sterowanie dźwigiem góra-dół oraz przesuwanie prawo-lewo. Spróbujcie jak najszybciej załadować ciężarówkę.
Krecik Stań z boku planszy i na przemian (lewa, prawa …) machaj rękami lub nogami tak szybko, aby przegonić krecika na pole sąsiada.
Kolekcjonerzy Zostańcie kolekcjonerami unikatowej serii znaczków, sterując swoimi postaciami. Wygra ten, kto pierwszy zbierze 10 punktów, ale uważajcie, aby się nie zderzyć!
Asy przestworzy Poczuj się jak najlepszy pilot. Zestrzel samolot przeciwnika, samemu unikając trafienia. Zestaw naprawczy pomoże w naprawie uszkodzeń maszyny. Powodzenia!
Paintball Wygraj bitwę na kule wypełnione farbami. Twoim zadaniem jest trafianie przeciwnika, aż ten zmieni kolor. Dobrej zabawy!
Rekiny Rekiny to gra dla 2 lub 4 osób. Machaj rękami lub nogami aby odpędzić rekina ze swojej połowy ekranu. Miłej zabawy!
Owocojady Nakarm swojego stworka owocami odpowiedniego koloru. Zdobądź jak najszybciej komplet punktów, aby wygrać grę. Gra dla 4 osób.
Kusze Zostań królem strzelców, jak Robin Hood. Zestrzel jak najszybciej 10 jabłek, a wygrasz partię. Bądź precyzyjny. Gra dla 4 osób.
Satelity Gra dla 4 osób. Stańcie na rogach planszy i postarajcie się jak najszybciej zestrzelić satelity przeciwników, odpalając swoje rakiety w odpowiednim momencie. Powodzenia!
Kameleony Kameleony to gra dla 4 osób. Wiadomo, że o zwierzęta trzeba dbać. Stańcie na rogach planszy i nakarmcie swojego kameleona strzelając językiem. Kto zrobi to najszybciej i złapie 10 muszek wygrywa. Uważajcie, bo złapanie żuka odejmuje punkty!
Strzelaj gole Jest to gra dla 2 osób lub 2 drużyn po 2 osoby. Rozegrajcie wspaniały mecz. Należy strzelać kule w kierunku piłki, aby przeleciała na połowę przeciwnika i zdobyła kolejne gole. Powodzenia!
Rykoszet Gra dla 4 osób. Stańcie przy kolorowych przyciskach, odpowiadających za armaty w rogach i postarajcie się odbijać piłeczki tak, aby trafiły w przeciwników. Powodzenia!


# Pakiet: Gry w pionie
W tym zestawie znajdują się gry jednoosobowe, które zapewniają najlepszą zabawę grając z krótszej krawędzi ekranu, na podłodze lub stole.
Tronic Zbieraj diamenty sterując swoim skoczkiem za pomocą ręki lub chodząc prawo-lewo. Zbierz jak najwięcej punktów, uważaj jednak, żeby nie spadł w przepaść. Porównaj swój wynik z przyjaciółmi.
Flipper Rozegraj partię kultowej gry i odbijaj piłeczkę, zbierając jak najwięcej punktów. Masz do dyspozycji 4 kule. Porównaj swój wynik z przyjaciółmi!
Kosmiczne śmieci Zostań strażnikiem porządku w naszej galaktyce. Sterując swoim pojazdem oczyść przestrzeń z kosmicznych śmieci. Unikaj kolizji i zbieraj dodatkową amunicję. Powodzenia!
Pistolet na wodę Rozbijanie balonów to świetna zabawa. Strzelaj do zbliżających się balonów z pistoletu na wodę i nie pozwól im spaść. Dobrej zabawy!
Robot To gra, do której można tworzyć własne zasady. Poruszaj się po ekranie i wylosuj roboty o różnych kolorach i kształtach. Czy uda Ci się zastygnąć bez ruchu, aby przyjrzeć się wybranemu robotowi? Możecie zadawać sobie różne zadania jak np. „Zatrzymaj się na czerwonym robocie”. Robot może się zmieniać tylko przy zielonej baterii.
Rajd Kierowanie autem wymaga czujności i szybkich reakcji. Cel jest prosty – bezpiecznie przejechać jak najdalszy dystans, zbierając chorągiewki i omijając przeszkody.
Rogale Pomóż biedronkom zjeść jak najwięcej owoców. Omijaj rogale, które będą Ci przeszkadzać w wykonaniu zadania.
Super ball Przesuwaj paletkę ręką lub nogą i zbij wszystkie kafelki widoczne na planszy. Zdobądź jak najwięcej punktów w trybie Tetris lub Combo. Dostępne są 2 poziomy trudności.


# Pakiet: Ekologia
Pomóż zadbać o środowisko. Zagraj w gry, które są świetnym wstępem do nauki zasad ekologii.
Odpady Masz 150 sekund na posegregowanie odpadów, które wypadły z koszy. Ruchami rąk popychaj białą ikonę ręki, aby złapała jakiś przedmiot i następnie umieść go w odpowiednim koszu. Do żółtego plastik, zielony to szkło, niebieski papier, a do czarnego wszystkie inne.
Eko-patrol Wszyscy staramy się dbać o czystość naszej planety. Ty również zadbaj o czystość wody i steruj pontonem tak, aby zebrać wszystkie śmieci. Zebranie śmigła doda Ci prędkości, tylko uważaj na kamienie!
Batyskaf Zbierz stare boje z dna morza, Kiedy zobaczysz symbol nożyczek, szybko na niego wskocz, aby przeciąć linę i zebrać dodatkowe punkty!
Pelikan Nakarm pelikana poruszając się po strzałkach. Tylko nie łap plastikowych butelek. Ile ryb uda Ci się złapać w 130 sekund?
Energia wiatrowa Elektrownia wiatrowa ma awarię. Wyrusz w misję naprawczą i steruj samolotem tak, aby wlatywać w środki wiatraków i je włączać. Czy uda Ci się uruchomić 50 śmigieł omijając toksyczne chmury?


# Pakiet: Quizy
Zagraj z przyjaciółmi w Quizy! Ten zestaw prezentuje także możliwości czterech mechanizmów gier dostępnych do personalizacji przy zakupie pakietu Edu Quizy Edit.
Karuzela pytań W kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Wylosuj tematykę pytania, a następnie wskaż prawidłową odpowiedź. Liczy się czas. Jeśli odpowiesz dobrze, otrzymujesz punkt.
Statki Zatop statek przeciwnika. Wybierz poziom trudności i pytania, a następnie wskaż prawidłową odpowiedź, aby oddać strzał. W trakcie strzału przeciwnika Twój partner może Cię uratować odpowiadając na pytanie dodatkowe. Podczas każdej rozgrywki możesz wybrać poziom trudności pytania. Odpowiadając na trudniejsze pytanie, szybciej zbliżasz się do wygranej.
Piłka nożna - quiz Wygraj mecz piłki nożnej! Odpowiedz jak najszybciej na zadane pytanie, a piłka zmieni kierunek lub przyśpieszy w stronę bramki przeciwnika. Kto pierwszy ten lepszy! Wygrywa osoba, która jako pierwsza strzeli 6 bramek.
Skojarzenia Pomyśl chwilę i wybierz odpowiedź, która najbardziej j kojarzy Ci się z przedstawionymi trzema informacjami. Wygrywa osoba, która prawidłowo odpowie na największą liczbę skojarzeń.

 

821005N Pakiet EDU Quizy dla klas 4-8 do Magicznego Dywanu 4.0

QUIZ BOISKO
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4 • liczba tur: od 1 do 4 • forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: boisko jako miejsce bitwy na wiedzę? Dlaczego nie! Tak, jak w piłce nożnej, w grze
liczy się szybkość i trafne decyzje uczestników. Oprócz sprawności fizycznej gracze ćwiczą
wiedzę z zakresu przedmiotów obowiązujących w szkole podstawowej. Odpowiadając
na szereg pytań quizowych, zdobywają punkty i grają o mistrzostwo turnieju.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna, koncentracja.


QUIZ STATKI
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4 • liczba tur: od 1 do 4 • forma: quiz
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: celem jest zatopienie statku przeciwnika. W jaki sposób? Poprzez udzielanie prawidłowych
odpowiedzi na pytania z wiedzy tematycznej obowiązującej w podstawie programowej
klas 4-6 szkoły podstawowej. Podczas każdej rozgrywki uczestnik wybiera poziom trudności
pytania. Odpowiadając na trudniejsze pytanie, szybciej zbliża się do wygranej.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.


KARUZELA PYTAŃ
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1-4 • liczba tur: od 1 do 4 • forma: quiz + ćwiczenia sportowe
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: w kształt koła wpisane są różnokolorowe pola, pod którymi kryją się pytania. Po uruchomieniu
gry, koło zaczyna się toczyć. Następnie zatrzymuje się, wyznaczając pytanie, na
które odpowiada uczestnik gry. Liczy się czas. Jeśli gracz odpowie dobrze, punktuje. Jeśli źle,
czeka go dodatkowe zadanie ruchowe.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.


GRA W SKOJARZENIA
• tematyka: wybór z 10 przedmiotów (matematyka, polski, przyroda, historia, muzyka, plastyka, fizyka, chemia, biologia, angielski)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1 • liczba tur: od 1 do 4 • forma: skojarzenia, łamigłówki
•przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: celem gry jest wskazanie prawidłowego skojarzenia ze zbiorem elementów: obrazów,
słów lub liczb. Spośród trzech podanych na dole ekranu odpowiedzi, uczestnik
gry wybiera najbardziej logiczne dopasowanie. Za poprawne odkrycie reguły, otrzymuje
punkt. Można wybierać poziom trudności zadań.
• cechy gry: ruchowa, edukacyjna.


MAPA MYŚLI
• tematyka: wybór z 4 przedmiotów (matematyka, historia itd.)
• zakres: szkoła podstawowa IV-VIII
• liczba graczy: 1 • liczba tur: od 1 do 4 • forma: mapa myśli
• przewidywany czas jednej gry: od 5 do 15 minut
• opis: gra oparta o schemat budowania map myśli. Zadaniem uczestnika gry jest dobranie
kolejno słów kluczy, w taki sposób, aby utworzyły logiczne powiązanie tematyczne.
W tej grze liczy się wiedza, koncentracja i szybkość podejmowania decyzji. W każdej
rozgrywce można wybrać poziom trudności.
• cechy gry: ruchowa, turniejowa, edukacyjna.

 

821008N Pakiet REW do Magicznego Dywanu 4.0
 

Wszystkie gry zostały opracowane we współpracy z ośrodkiem rehabilitacyjno-edukacyjno-wychowawczym, dzięki czemu spełniają funkcję edukacyjną i rehabilitacyjną dla dzieci o różnym stopniu dysfunkcji. W porównaniu do tradycyjnych gier Magicznego Dywanu ta seria ma bardziej wyraziste kolory, jednolite i jasne tła, zmniejszoną liczbę obiektów poruszających się na planszy, co powoduje, że gry są bardziej przystępne w odbiorze. Ponadto wszystkie elementy aktywne są większe, spowolniono także dynamikę gier. W aplikacjach rozróżniono dwa poziomy trudności do wyboru, zaś uczestnik zabawy otrzymuje wyraźną nagrodę po udanym wykonaniu zadania (brawo, oklaski). Część aplikacji została również specjalnie zaprojektowana w pionie, aby wydłużyć czas poruszania się elementów na Magicznym Dywanie. Dzięki temu dziecko ma więcej czasu na wykonanie zadania.
Magiczny Dywan wspiera tworzenie warsztatów edukacyjnych, jak i rewalidacyjnych. W odpowiedni sposób zaprojektowane gry sprawdzają się jako narzędzie edukacyjno-rehabilitacyjne w Salach Doświadczania Świata, pobudzając zmysły uczestników zabawy.
Proponowane gry i zabawy rozwijają w szczególności następujące funkcje:
• koncentrację uwagi oraz koncentrację wzrokowo-ruchową
• poprawne wykonywanie instrukcji
• rozwijanie orientacji przestrzennej
• funkcje odprężająco-relaksujące, w tym zmniejszanie napięcia mięśniowego
• pobudzanie do wyrażania pozytywnych emocji
• dużą motorykę wykorzystując różnorodność ćwiczeń ruchowych


W skład Pakietu wchodzi 16 gier. Część z nich występuje w dwóch wersjach, co łącznie daje 25 gier.

• CYFERKI Zadanie polega na zaznaczaniu kwiatków w kolejności pojawiających się cyferek od 1 do 9. Aby to zrobić wystarczy wskoczyć na kwiatek lub tupnąć na niego. Można też machnąć nad nim ręką lub głową. Gra dostępna w dwóch poziomach trudności.

• LITERKI Zadanie polega na zaznaczaniu kwiatków w kolejności pojawiających się liter od A do Z. Aby to zrobić wystarczy wskoczyć na kwiatek lub tupnąć w niego nóżką. Można też machnąć nad nim ręką lub głową. Gra dostępna w dwóch poziomach trudności.

• TROPICIELE ŚLADÓW Gra polega na tropieniu zwierzęcych śladów pojawiających się na planszy. Dziecko tropi zwierzątka chodząc po ich śladach. Jeśli zadanie będzie wykonywane zbyt wolno, ślady znikną i grę będzie trzeba rozpocząć od nowa. U celu, dziecko zobaczy, jakie zwierzątko tropiło.

• GRZYBOBRANIE Celem gry jest zebranie pojawiających się na leśnej ścieżce grzybków. Aby je zebrać wystarczy na nie tupnąć nóżką. Jednocześnie trzeba uważać na jeże, które też mają na nie ochotę. Gdy dotkniemy jeża, ten zabiera nam zdobyty wcześniej grzybek. Należy także pamiętać, aby trzymać się wyznaczonej ścieżki i nie obudzić sowy! Gra dostępna w dwóch poziomach trudności.

• BANANOWA KRAINA Gra polega na zerwaniu jak największej liczby bananów zanim spadną one na ziemię. Banany spadają w dół wzdłuż widocznych lian. Aby je złapać należy klepnąć je rączką lub tupnąć nóżką. Gra dostępna jest w dwóch poziomach trudności.

• RYBKI Zabawa polega na złowieniu jak największej liczby płynących rybek. Zasada jest prosta. Rybki płyną w stronę dziecka w trzech liniach. Aby je złapać należy klepnąć je rączką lub nóżką. Gra dostępna w dwóch poziomach trudności.

• SPADAJĄCE JAJKA Gra polega na zebraniu jak największej liczby jajek zanim spadną na ziemię i się rozbiją. Aby to zrobić, należy na nie tupnąć lub klepnąć je rączką. Gra jest dostępna w dwóch poziomach trudności.

• SŁOŃ I CUKIER Gra polega na zebraniu wszystkich kostek cukru. Wystarczy tupnąć na nie nóżką lub machnąć nad nimi rączką. Trzeba uważać na słonia, bo on też bardzo lubi cukier i chętnie go zjada. Gdy zje kostkę cukru, robi sobie drzemkę, wtedy możemy odzyskać utracony cukier.

• ELF Zabawa polega na zebraniu jak największej ilości prezentów. Aby złapać prezent wystarczy na niego klepnąć rączką lub tupnąć nóżką. Gra dostępna jest w dwóch poziomach trudności.

• PSZCZOŁY I MIÓD W tej grze uczestnicy muszą odnaleźć jak największą ilość garnuszków z miodem, omijając fruwające pszczoły, które również mają ochotę na miód. Aby zaznaczyć garnuszek dziecko wskakuje na niego, tupie nogą, macha nad nim ręką lub głową.

• PIŁKA NOŻNA Gra polega na strzelaniu goli przeciwnikowi. Dziecko porusza piłką poprzez wskoczenie na nią lub tupnięcie nogą. Wygrywa uczestnik, który strzeli najwięcej bramek.

• WESOŁE MINKI Dzieci muszą odnaleźć smutne minki i odczarować, by były znowu wesołe. Aby to zrobić należy klepnąć ją rączką lub tupnąć na nią nóżką. W razie pomyłki, zawsze można się poprawić. Gra dostępna jest w 2 wersjach: 2 szybkości pojawiania się minek.

• LIŚCIE Gra polega na rozgarnianiu liści za pomocą nóg lub rąk podobnie, jak to dzieci robią jesienią w parku. Pod
liśćmi ukrywa się jeż i grzybek. Zabawa polega na ich odszukaniu. Należy jednak uważać, bo wiatr psotnik cały czas nawiewa nowe liście.

• PIANINO Gra polega na uczeniu się rozróżniania dźwięków. Pianino umożliwia dziecku zagranie dowolnej melodii poprzez tupanie nogą lub uderzanie ręką w odpowiednie klawisze.

• BALONIKI Zabawa polega na przebijaniu latających baloników poprzez klepnięcie rączką lub tupnięcie nóżką. Dostępna jest w dwóch poziomach trudności.

• WODA Gra polega na symulowaniu ruchu wody. Wystarczy wejść na planszę i czujemy się tak, jakbyśmy po niej chodzili. W nowej odsłonie tło jest wyraźniejsze i jaśniejsze. Gra aktywizuje dziecko do wykonywania różnego rodzaju ćwiczeń ruchowych. Pozwala także na wykorzystanie realnych przedmiotów. Pobudza wyobraźnię i zachęca do wykonywania dotychczas niezbyt lubianych zadań.


 

821027N Pakiet Funkodowanie 2 - klasy 1-3
 

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.
Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.
Nasze Pakiety umożliwiają:
• naukę programowania poprzez zabawę i ruch
• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów
• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
• programowanie w parach, w grupie
• naukę programowania na różnych urządzeniach
• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów
• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą
• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych
• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów
• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej


Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: „Szachownice”, „Domino”, „Port Morski”, „Kodowanie - dekodowanie”
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w edukacji wczesnoszkolnej (aut. Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami do gier

 

Pakiet Funkodowanie 3 - klasy 4-8 (821028N)

Pakiety do nauki kodowania to atrakcyjne rozwiązanie metodyczno-dydaktyczne, wspomagające nauczanie myślenia komputacyjnego (w tym programowania) od przedszkola po VIII klasę szkoły podstawowej, które wykorzystuje interaktywną podłogę „Magiczny Dywan” wraz z dedykowaną platformą.
Na każdy etap przygotowany został Pakiet składający się z obudowy metodycznej dla nauczyciela (program wraz ze scenariuszami zajęć) oraz z interaktywnych gier, zabaw i sytuacji edukacyjnych (wraz z dodatkową obudową dydaktyczną np. w formie Kart Pracy) nakierowanych na realizację nowej podstawy programowej.
Nasze Pakiety umożliwiają:
• naukę programowania poprzez zabawę i ruch
• eksperymentowanie, poszukiwanie i rozwiązywanie problemów przez dzieci/uczniów
• wykorzystanie różnorodnych zmysłów i stylów uczenia się
• programowanie w parach, w grupie
• naukę programowania na różnych urządzeniach
• programowanie na różnych przedmiotach, korelowanie edukacji i przedmiotów
• wykorzystanie i zarządzanie darmową platformą
• programowanie „przedłużone”, czyli w trakcie zajęć świetlicowych i przerw międzylekcyjnych
• poczucie sprawstwa u dzieci i uczniów
• wykorzystanie bogatej obudowy dydaktycznej


Pakiet metodyczno-dydaktyczny zawiera:
1. Zestaw 4 gier, zabaw i sytuacje edukacyjnych przeznaczonych na Magiczny Dywan:
- każda gra lub zabawa posiada trzy poziomy,
- gry i zabawy w zestawie: „Stacja Kosmiczna”, „Rurociąg”, „Magiczne Wzory”, „Mistrz liczenia”
- dedykowana platforma do tworzenia własnych rozwiązań przez uczniów z wykorzystaniem zasobów sprzętowych szkoły (laptopy, komputery)
2. Program zajęć wspomagający nauczanie myślenia komputacyjnego i programowania w szkole podstawowej, klasy IV-VIII (autorzy: Krzysztof Ciurej, Dariusz Martynowicz, Piotr Kaja, Andrzej Peć, Krzysztof Eran Werber)
3. Scenariusze zajęć do każdej gry lub zabawy, łącznie: 4 scenariusze zajęć do realizacji w edukacji informatycznej (skorelowane z pozostałymi edukacjami z podstawy programowej)
4. 3 Generyczne Karty Pracy do każdego scenariusza zajęć, łącznie 12 Kart Pracy
5. 4 karty z instrukcjami gier

W przypadku urządzeń multimedialnych i elektronicznych oraz produktów wymagających legalizacji, dokumenty bezpieczeństwa (certyfikaty, deklaracje zgodności CE, potwierdzenia legalizacji) dołączane są przez producenta bezpośrednio do produktu. Dokumentu należy spodziewać się w załączonych kartach gwarancyjnych, instrukcjach etc.

Zapisz na liście

Brak list.
Dodaj nową listę